|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
henke350 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 26-August-2009 kl. 09:11 |
|
Redigeret af henke350 - 26-August-2009 kl. 11:28 |
||
![]() |
||
dj jarke ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
hmmm kan ikke læse dine erfaringer med din lg... er også interesseret i den, så ville gerne høre om den er værd at investere i q;o)
|
||
![]() |
||
henke350 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
|
Jeg fortrød mit indlæg, men kan ikke slette det helt.
Jeg har kun afprøvet den 1 dag. Købte den billigt gennem amazon.de ( hos Good-buy). Jeg har prøvet at afspille DVD og diverse mkv filer (1080p) og Divx på USB stick - det gik fint. Du kan også læse denne anmeldelse: CNET mvh Henrik |
||
![]() |
||
dj jarke ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Tak
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan tilføje at den kan godt bruges med en ekstern harddisk der kun får strøm fra USB porten.
Den kan ikke afspille DVD'ere der er rippede til harddisk så de ligger som ISO eller VOB filer. Man kan godt se HD YouTube videoer på den - det ser faktisk ok ud. Man kan ikke streame MKV filer over netværket. |
||
![]() |
||
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
|
ØV, det var ærgerligt . Troede ellers lige at der endelig var kommet en Blue Ray afspiller der kunne streame de fleste film filer fra en NAS. Findes der så stadig ikke en sådan på makedet ?? Redigeret af ajaj - 30-August-2009 kl. 18:37 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den kan godt afspille MKV fra USB. |
||
![]() |
||
Snakeice ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
amazon.de ( hos Good-buy). Hej .... Du skriver at du har købt din LG blue-read maskine hos amazon.de ( hos Good-buy). Jeg har været der inde for at købe en selv, men de skriver at de sælger elektroniske varer til nogle udvalgte lande, Danmark er ikke iblandt. Min handel ville de ikke accepterer. Hvad gjorde du? Kan du give mig et godt råd? Med venlig hilsen Mogens Winther |
||
![]() |
||
![]() |
|
Good-buy er en shop man kan finde gennem amazon.de. Den er der godt ikke mere nu kan jeg se. Men prøv en af de andre:
http://www.amazon.de/gp/offer-listing/B002IID2A2/ref=sr_1_ol p_1?ie=UTF8&s=gateway&qid=1251800011&sr=8-1 Jeg kan se at der står "Internationaler Versand möglich" hos nogle af dem. Jeg fandt den ved at søge på LG BD390 på amazon.de og klikke på "4 Angebote" mvh Henrik |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den kan godt streame mkv over netværk nu - det må være en firmware update der gjorde det. mvh Henrik |
||
mvh Henrik
Onkyo TX-SR578 LG BD390 Sony RDR HXD970 System Audio SA 505 / SA 510 |
||
![]() |
||
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
|
Kan den også afvikle subtitles som srt og vob filer ??
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Ok lyder fint. Kan se du har én så du må jo vide det. Men den er begrænset til max 4gb filer ikke sandt? Hvordan håndterer den alle de forskelle hz (23,97-60) på de forskellige materialer? Og kan den vise undertekster? både embedded og srt´s? Men hvad med LG BD370, er står den også afspiller mkv, mon dette også er fra netværket? Redigeret af mbm1 - 20-September-2009 kl. 23:34 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |