recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG BD390
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG BD390

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
TommyBoy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Denmark Balleru
Status: Offline
Point: 722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 15:57
Er der nogen der ved hvor stor en USB harddisk sådan en DB390 kan håndtere ?
nogen der har prøvet med 1Tera og 2Tera ?
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 18:27
Nu har jeg haft denne afspiller et stykke tid og er ved at blive godt gal i skralden Angry Er det mig eller skulle det ikke være muligt at afspille en MKV fil fra en NAS gennem afspilleren eller virker det kun fra en USB? Jeg kunne godt tænke mig at høre fra Jer andre inden jeg suser ud og køber et USB stik til flere hundrede kroner. Hvis det er mig det er galt med kunne jeg vældig godt tænke mig noget hjælp til at høre hvordan I får den til at afspille fra en NAS. 
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af hifreak hifreak skrev:

Nu har jeg haft denne afspiller et stykke tid og er ved at blive godt gal i skralden Angry Er det mig eller skulle det ikke være muligt at afspille en MKV fil fra en NAS gennem afspilleren eller virker det kun fra en USB? Jeg kunne godt tænke mig at høre fra Jer andre inden jeg suser ud og køber et USB stik til flere hundrede kroner. Hvis det er mig det er galt med kunne jeg vældig godt tænke mig noget hjælp til at høre hvordan I får den til at afspille fra en NAS. 

Ingen der har afspilleren?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu