recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG BD550 uden signal.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG BD550 uden signal.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kaizers Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-November-2007
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaizers Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG BD550 uden signal.
    Sendt: 18-Maj-2012 kl. 14:04
Hej allesammen.

Jeg har et problem som jeg ikke selv kan løse, og tænkte at I måske kunne hjælpe mig.
Min Blue ray afspiller LG BD550 har fungeret indtil for ganske nylig, tilsluttet med HDMI-kabel.
Men pludselig kom der ikke længere signal fra den. 
Den er tændt og displayet lyser, men tv'et siger "intet signal".
Jeg har sendt den til reparation, men den kom tilbage uden konstateret fejl.
Nu har jeg prøvet at sætte den til et andet fjernsyn, hvor den fungerer perfekt.

Det underlige er, at det oprindelige fjernsyns HDMI indgang ikke synes at være i stykker, da man nemt kan slutte harddiskoptager, computer osv. dertil.
Jeg tænkte derfor at det måske var HDMI-kablet som var dårligt, men selv ved skift af dette, kan jeg ikke få signal.

Hvad sulen kan der være galt?
Den har jo virket på mit fjernsyn før, så hvordan kan den pludselig gå i stykker - men samtidigt virke på et andet fjernsyn?

Mikkel.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu