|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 04-Juni-2007 kl. 09:14 |
Så kan denne lækre afspiller købes for 800 engelske pund... nam nam http://www.dvdworldusa.com/shopexd.asp?id=54237# Så burde krigen afsluttes og begge formater fortsætte med at blive solgt. |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Vi har afspilleren til anmeldelse i øjeblikket og regner med at anmeldelsen kommer online i løbet af de næste 14 dage. Det er en ganske udemærket afspiller, desværre ganske dyr, men spiller alle DVD video formater, BD, HD, DVD (incl ±R/RW), men ikke CD. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej er det en ny model fra lg den første var jo ikke perfekt på hd dvddelen ???. 800 £ er vel ikke dyrt hvis begge type afspiller er ok hilsen agger
|
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Nej, der findes endnu kun én BD og HD afspiller. I daglig brug mærker du ikke at HDi delen mangler de interaktive ting (fx download af tekster mens du ser en film, eller billede i billede med instruktørens kommentarer, ect). Den spiller filmen og der er titel og kapitel menu. Det er ikke nogen stor svaghed at HDi mangler, men den er jo nok med i næste version. BD delen kan i følge udenlandske tests spille Pirat filmne og det er der jo mange andre BD afspillere der ikke kan. Men som skrevet anmeldelsen kommer om ca 14 dage - jeg skal lige se lidt flere film og finde ud af om der er specielle features i dem. Og jeg skal se billedet på en Full HD skærm før jeg endeligt bedømmer det. Mit problem pt er at finde krævende film! /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej michaels tak for svar venter spændt på anmeldelse hilsen agger |
|
![]() |
|
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Der er da ingen af BD afspillerne der ikke kan spille Pirates filmene.
|
|
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, Sony og Samsung og jeg tror der er et par stykker mere har problemer med Pirates filmene, men præcis hvad problemet er ved jeg ikke (ud over en gammel version af Java). Læs her /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() |
Og begge problemer er løst, hvilket også står i artiklen.
|
|
![]() |
|
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Netop, alle afspillere kan køre Pirates filmene.
![]() |
|
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |