|
LG C9 55” til 8900 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2020 kl. 20:19 |
Har nok snart fået overtalt fruen til at skifte Det galle Samsung F8005 ud med et nyt. Det med hdmi-Cec funger bare ikke super stabilt med vores apple 4K, som jeg fik hende anbefalet så hun kunne bruge TV2 play. Så nu skal vi “desværre” nok have ny flimmerkasse :-)
Jeg har fulgt lidt med i de forskellige tråde og er kommet frem til at et C9 tv fra LG nok er der hvor “acceptabel pris” vs “State of the art” Nogenlunde kan mødes. Er de godt 8900 for sådan en fætter (skifter 1:1 med 55” da film ses i kælderbioen) en fornuftig pris? Tænker der er nogle nye ting i CX, som selvfølgelig State-of-art, men der kommer jo hele tiden nyt og med 4K og HDMI 2.1 burde man vel være nogenlunde dækket ind de kommende år.
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en b9s til 6999, er nok mere fornuftig, men altså..
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
Hvad bygger du det på evt?
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Jeg har selv et 55" E8, og har lige for nylig købt et 55" B9S til svigerfar, begge er gode tv, jeg har dog svært ved at se den store forskel på selve billedet, jeg vil mene de er ganske ens, selv om det er svært at sammenligne med de 2 forskellige miljøer de er opstillet i.
Forskellen i pris er noget større end forskellen på hvad man får vil jeg mene, men igen, måske tænker du på noget specifikt/designmæssigt. Uanset hvad, så går du ikke helt galt i byen :-)
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4655 |
Støtter op om LG B9S til 6.999 kroner. Mere eller mindre samme billedydelse som LG C9 og prisen er jo vanvittig for noget nær markedets bedste billedkvalitet.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |