recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG C9 55” til 8900
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG C9 55” til 8900

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 494
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG C9 55” til 8900
    Sendt: 22-Juni-2020 kl. 20:19
Har nok snart fået overtalt fruen til at skifte Det galle Samsung F8005 ud med et nyt. Det med hdmi-Cec funger bare ikke super stabilt med vores apple 4K, som jeg fik hende anbefalet så hun kunne bruge TV2 play. Så nu skal vi “desværre” nok have ny flimmerkasse :-)

Jeg har fulgt lidt med i de forskellige tråde og er kommet frem til at et C9 tv fra LG nok er der hvor “acceptabel pris” vs “State of the art” Nogenlunde kan mødes.

Er de godt 8900 for sådan en fætter (skifter 1:1 med 55” da film ses i kælderbioen) en fornuftig pris? 

Tænker der er nogle nye ting i CX, som selvfølgelig State-of-art, men der kommer jo hele tiden nyt og med 4K og HDMI 2.1 burde man vel være nogenlunde dækket ind de kommende år. 
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2020 kl. 20:32
en b9s til 6999, er nok mere fornuftig, men altså..
mvh Christian
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Point: 494
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 08:18
Hvad bygger du det på evt?
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 10:12
Jeg har selv et  55" E8, og har lige for nylig købt et 55" B9S til svigerfar, begge er gode tv, jeg har dog svært ved at se den store forskel på selve billedet, jeg vil mene de er ganske ens, selv om det er svært at sammenligne med de 2 forskellige miljøer de er opstillet i.

Forskellen i pris er noget større end forskellen på hvad man får vil jeg mene, men igen, måske tænker du på noget specifikt/designmæssigt. 

Uanset hvad, så går du ikke helt galt i byen :-)
mvh Christian
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4655
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 11:13
Støtter op om LG B9S til 6.999 kroner. Mere eller mindre samme billedydelse som LG C9 og prisen er jo vanvittig for noget nær markedets bedste billedkvalitet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu