recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG C9 mangler beslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG C9 mangler beslag

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SørenP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-April-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SørenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG C9 mangler beslag
    Sendt: 11-April-2020 kl. 15:17
Jeg har netop købt et C9.

Men der følger ikke noget vægbeslag med. Er det normalt?

Redigeret af Lars - 12-April-2020 kl. 01:34
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 15:23
Det har jeg ikke oplevet på nogle af mine tv, så det er fuldt normalt, at der ikke følger vægbeslag med, skulle jeg mene. Til gengæld følger der jo en fod med, som kan bruges, til der er truffet et valg i junglen af vægbeslag med tilt op, tilt ned, flade vægbeslag eller med drejningsmulighed og eventuelt med mulighed for at trække tvet ud fra væggen.

Mvh. Jørgensen


Redigeret af Jørgensen - 11-April-2020 kl. 15:24
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 15:27
What he said.

Der følger ikke vægbeslag med til C9.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 16:09
Har købt mere end 20 fladskærms tv siden de kom frem

Der har aldrig været vægbeslag med i kassen 

Men de kan købes til små penge
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af SørenP SørenP skrev:

Jeg har netop købt et C9

Men der følger ikke noget vægbeslag med. Er det normalt?

Hm. Har du virkelig købt et fjernsynsapparat hos en adresseløs virksomhed, med et telefonnummer med taletidskort og et CVR-nummer tilhørende et nu ophørt firma, der solgte hovedbeklædning?


Redigeret af Lars - 12-April-2020 kl. 01:36
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 22:25
meget modigt køb

Postadresse:

Danshopping Hstore Scandinavia ApS
Postbox 616

1267 København K

Tlf.: 50 22 44 57 (ikke support-nummer)



Et postboks firma. 

Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 22:30
Det kan jo være reklame for at få personer til at 'købe' et fjernsynsapparat...
Til top
SørenP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-April-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SørenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 23:07
Det første fladskærms-tv jeg købte for efterhånden mange år siden havde et vægbeslag med i kassen. Det var et Sony. Men det medleverer man åbenbart ikke længere, hvilket også er fair nok. Det undrede mig bare. Og ja, der er en fod eller stander med, eller hvad vi skal kalde den.
Ja jeg handlede hos dem for 2 uger siden da de var billigst. Fik tv'et leveret 3 dage efter bestilling. Men jeg ved ikke om de er ophørt eller har taletidskort. Det lyder lidt langt ude
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 23:17
En virksomhed der aldrig har fået anmeldelser på trustpilot?

Man skal vidst bare være glad, hvis ikke ens penge er pist væk......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
SørenP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-April-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SørenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 23:23
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

En virksomhed der aldrig har fået anmeldelser på trustpilot?

Man skal vidst bare være glad, hvis ikke ens penge er pist væk......


Klaus



Inden I ser spøgelser alle vegne... jeg mener at huske at firmaet blev overtaget og hed noget andet før. Mener det var noget med Pro... et-eller-andet. I stil med Proshop. Det forklarer måske trustpilot?
Og pengene kan jo aldrig være væk hvis du betaler med plastikkort.
Jeg havde en ok handel med dem. Men de skrev ikke så meget. Der kom en ordrebekræftelse og senere en mail om lev.tidspunkt for tv'et. Det var alt.

Redigeret af SørenP - 11-April-2020 kl. 23:27
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu