|
LG C9 og eARC - hvordan skal det virke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2020 kl. 19:35 |
Hej Alle
Jeg har et LG C9 og har i dag købt en beosound Stage, men jeg kan ikke få eARC til at virke eller også forstår jeg det ikke. Jeg har tilsluttet Beosound Stage til HDMI 1 - er det lige meget hvad for en HDMI indgang man bruger? Der ud over har jeg tilsluttet min PS4 til HDMI 3 på tv’et. På Beosound Stage har jeg tilsluttet min ATV 4 til HDMI indgangen. I Lydindstillingerne på TV’et har jeg sat det til eARC. Jeg får fint lyd på min ATV da den går igennem min BeoSound Stage, men jeg får ikke nogen lyd fra min PS4. Nogen ide til hvad det er galt?
|
|
![]() |
|
Pangaea ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2019 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bag på mit LG C9 står der at HDMI 2 er til ARC, så mon ikke det er det samme hos dig:) Om der er andre indstillinger du skal have fat i, det ved jeg ikke. God fornøjelse.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4655 |
Som Pangaea nævner, så skal Stage sættes til porten, der er benævnt med 'ARC'. |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
super.....det hjalp at bruge Hdmi 2 i stedet for 😀
Btw en fed kombination med C9 og beosound stage 😀
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |