|
LG C9 parring med beo one bt |
Besvar |
Forfatter | ||
John NGM
Ny bruger Oprettet: 06-April-2020 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-April-2020 kl. 21:46 |
|
Mit spørgsmå Er simpelt
Hvordan parre jeg LG C9 (parring) med beo one bt Væsentligt er om jeg kan gøre det uden brug af noget der er koblet til af ekstraudstyr. Eks Apple, beo stage, Amanda etc.. Jeg har naturligvis downloadet b og o app til c9, og genstartet den kan dog ikke finde beo one på denne måde... Pfht... |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan du ikke alene. Det er kun sammen med en Stage. Du kan fjernstyre andre enheder som fx ATV med den og på den måde betjene TV'et. Men TV'et kan ikke modtage betjening via BT, så derfor kan den ikke kobles direkte sammen med TV'et.
|
||
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan kun styre dit LG C9 med den downloadede B&O app sammen med en BeoSound Stage som Nagash skriver - hvis ikke du ønsker en soundbar men blot at styre dit LG C9 TV med en BeoRemote One skal du tilkøbe en Lintronic BT-RS232 - så vil den kunne løse dit problem.
Hvis du har en Facebook konto vil jeg anbefale dig siden "Bang & Olufsen Teknisk Forum" der kan du hurtigt og nemt få svar på dine spørgsmål indenfor få minutter. |
||
John NGM
Ny bruger Oprettet: 06-April-2020 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |