|
LG CX spørgsmål |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vil mene der er knap 1 cm fra enden af stikket, til bagsiden af tv. Så en lille vinkel adapter på, så går det. Vi skulle så alligevel ikke bruge antennen, da der skal en yousee boks på tv med hdmi :-)
|
|||
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeps
|
|||
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|||
Kvaaen
Bruger Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I forhold til vægbeslag, kunne jeg godt tænkte mig et med max 1 cm dybde. Men dem jeg finder ser så store ud i forhold til tv'ets bagende.
Det her billede viser meget godt hvad jeg syntes jeg finder (venstre), fremfor et jeg godt kunne tænke mig. (højre) Det skal dog ikke kunne drejes.
|
|||
Mvh.
Anders Nielsen |
|||
Kvaaen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej,
Er der nogen der har erfaringer med dette?: https://www.avxperten.dk/vaegbeslag-32-42-tm/tv-vaegbeslag-37-70tm-50kg-wire-ophaeng-nedis.asp Er der nogen der har mulighed for at give mig målene på de gule streger på et CX55" ? |
|||
Mvh.
Anders Nielsen |
|||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Wire-ophæng dur ikke til LG OLED, har prøvet.
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
Kvaaen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad gik galt da?
|
|||
Mvh.
Anders Nielsen |
|||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
Kvaaen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ahh, ja det lyder som en udfordring. Jeg undersøger nærmere.
|
|||
Mvh.
Anders Nielsen |
|||
Kvaaen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg valgte at købe et Vogels Thin 405 til trods for, jeg syntes det var lidt mange penge for et ophæng. Men det var umiddelbart det eneste jeg kunne bruge inden for de krav jeg opsatte.
Herudover, opsætter jeg tv med optisk kabel til min soundbar da jeg både skal have ps5 og xbox series x når de en dag i fremtiden kommer til DK igen. :-) Tak for alle svar og hjælpen. Det er fedt!
|
|||
Mvh.
Anders Nielsen |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er et godt valg! Har selv et Vogels thin 505 til et Panasonic 65 GZ2000, som er lidt speciel opbygget bagpå med en kasse midtfor der går til toppen. Og her er beslaget meget velegnet, da det kan trækkes ud, så ophængningspunktet er i toppen af TV’et, og muliggør at det kan vippes maximalt ud fra væggen i bunden når der skal sættes kabler i. Beslaget er kraftigere end noget andet og billigere beslag jeg har haft, så prisen er ok.
|
|||
Kvaaen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nogen der ved, om jeg kan sætte det op med HDMI til min soundbar men uden at køre HDMI ud af soundbaren? Vil gerne kunne styre volumen med fjernbetjeningen til tv'et nemlig. Men jeg vil gerne have min ps5 direkte i tv'et og ikke igennem soundbar.
Redigeret af Kvaaen - 19-December-2020 kl. 07:16 |
|||
Mvh.
Anders Nielsen |
|||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan du sagtens, hvis dit TV understøtter HDMI ARC (Audio return channel). Vær OBS på at TV'et godt kan understøtte det, men det kun er en enkelt af HDMI portene der understøtter det, også er det selvfølgelig der du skal sætte dit kabel over i soundbaren :)
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |