recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG  CX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG CX

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ronni0045 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ronni0045 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG CX
    Sendt: 27-November-2020 kl. 22:35
Nu har jeg købt et fjernsyn. Under Home menuen hvor man kan have alle sine apps Youtube, Netflix osv. kan jeg ikke få farvestyringen til at virke. Jeg kan ikke skrue op og ned for farverne, de har lige som en standard . Jeg kan selvfølgelig godt vælge så jeg kan ændre billedindstillingen fra standard og biograf mode. og der ændrer billedet sig i farverne. men går jeg ind i billedindstilllinger og vælger hvor meget farve der skal være på kan jeg ikke ændre noget som helst, eller dvs. jeg kan godt ændre op og ned, men selve billedet er det samme. Men ser jeg en film eller youusee kan jeg sagtens ændre i alle farverne osv. Er der en knap et sted i menuen jeg skal slå til eller fra så billedet ændres til den indstilling jeg har valgt af farve og lys. Syntes nemlig farven er meget vild i home menuen. også hvis jeg f.eks. ser youtube på fjernsynet.  På forhånd tak. Den glade LG Cx 65 ejer.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu