|
LG E6 vs B6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2016 kl. 10:03 |
Nu tror jeg snart OLED skal ind i stuen og har skarp fokus på LG
Hvad er forskellen på LG E6 og B6? Hvad jeg kan læse mig til skulle billedkvaliteten være den samme, men hvad adskiller de to modeller?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme panel, men 3D og andet design på E model er hovedtrækkene. Der er muligvis et par ting mere.
Redigeret af Kampus - 20-November-2016 kl. 10:27 |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Har E6 ikke en bedre processor med mindre input lag til følge? Samt selvfølgelig bedre lyd pga. den større højttaler.
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Jeg kunne lige netop forestille mig /frygte at de skærer ned på indmaden så TV'et virker langsommere ved f.eks. opstart af apps etc. Derfor også spørgsmålet.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
E6 skulle køre med en hurtigere processor, og så er lyden markant bedre i den - ud over de forskelle som er nævnt. Når TV'et kører HDR, så skal du ikke rode med ret meget i menuerne før du får den i knæ på E6'eren, så hvis processoren er svagere, så kunne det godt være et issue. Jeg har kun testet E6'eren.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |