recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG eller Pana Pv70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG eller Pana Pv70

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Emne: LG eller Pana Pv70
    Sendt: 14-Juni-2007 kl. 23:54

Første indlæg på dette geniale forum...

Jeg har forelsket mig i Panasonic 42" TH-PV70 (bla. til 9500 hos befro i Århus eller 8999 i sparsomt oplag hos cinemagic)...

Men sondere skal man altid lidt og jeg har før været hooked på LG Plasma (PC1RR - mener jeg det hedder) - og de er jo også ganske billige i Tyskland....

Er der nogle der har nogle input. Ikke at jeg leder efter en beslutning, den træffer jeg selv .... Men hvilket LG Plasma, hvis nogle, ligger på niveau med PV70,eren og gerne i samme prisleje (7000 i Tyskland op til en 9500 i Danmark hvis de er på tilbud)...

Er billledkvaliteten så markant anderledes på PV70,eren i forhold til f.eks PC1RR (eller nyere), eller kan mit dvd-forbrug fornemt dækkes ind af et LG ??? (Prisen spiller ind - men kvaliteten skal naturligvis være med)

Mvh. Kip James

Redigeret af Kip James - 14-Juni-2007 kl. 23:56
Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2007 kl. 09:01
med så lille en prisforskel, ville jeg nok gå efter panasonic. Der var 300+ der købte en px70 i forbindelse med fælleskøb. Jeg er dog ikke klar over hvad forskellen er mellem pv og px.

Jeg er selv ganske tilfreds med mit LG 50 PM1MA. Så lige Corpse Bride HD i går aftes - puha det ser godt ud!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12456
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2007 kl. 10:50
Forskellen mellem PV og PX er at sidstnævnte har digital tuner.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu