recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG HR925N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG HR925N

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Greven13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-December-2020
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Greven13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG HR925N
    Sendt: 19-December-2020 kl. 15:08
Hej Orakler

Jeg har en LG Blue Ray hd recorder model HR925N

Jeg har fået ny receiver og har tilsluttet recorderen til nye receiver

DVS.at hele systemet har været koblet fra, strøm og det hele.

Nu har jeg fået samlet det hele igen og så fungere recorderen ikke.

Jeg har sat kablerne sammen som på den gamle receiver og afspilleren starter godt nok op men så fryser den.

I displayet på recorderen står der hello og på tv skærmen vises teksten: LG logo med Teksten Life is God, og så sker der ikke mere.


Er der nogen måde jeg kan komme videre på evt ved at nulstille maskinen?

Vh Greven
Til top
Renel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Renel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2021 kl. 21:49
Er der ikke noget med at recorderen er "kodet" sammen den enhed som den har optaget fra? d.v.s. at den ikke kan flyttes til f.eks. et andet tv og afspille herpå.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2021 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Renel Renel skrev:

Er der ikke noget med at recorderen er "kodet" sammen den enhed som den har optaget fra? d.v.s. at den ikke kan flyttes til f.eks. et andet tv og afspille herpå.
Nej Smile

Jeg ville nok prøve at koble recorder drekte på TV, og se om den kommer til live igen.  Wink
Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2021 kl. 22:41
Oprindeligt skrevet af Renel Renel skrev:

Er der ikke noget med at recorderen er "kodet" sammen den enhed som den har optaget fra?


Recorderen optager ikke fra en enhed, men fra antenneindgangen.

Flemming


Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Greven13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-December-2020
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Greven13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2021 kl. 08:29
Hej Renel, Jørgen T og fltk.

Tak for jeres input og fantastisk at i vil bruge tid på det.

Jeg fandt en lokal elektronik mekanikker hvor maskinen blev sendt til undersøgelse.

Hans konklusion på det var at forbindelsen til CPUén i maskinen var gået og at jeg skulle vurdere om det kunne betale sig økonomisk at sende den ind til et LG service værksted og så tænkte jeg ikke 2 gange over det.

Maskinen blev kasseret.

Endnu en gang skal i have tak for i er som i er og fortsæt med det.

Med ønsket om en god dag her fra.

Vh Greven
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu