|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() Sendt: 24-Januar-2011 kl. 10:53 |
Hej
Har netop sat et billigt LG 32" tv op med DVB-C. Men ved fuld scan kan jeg ikke finde nogle digital kanaler, kun de analog kommer frem. Er der nogle som har nogle gode ideer ? Det er denne antenne forenening som benytter YouSee http://jp-antenneforening.dk/digitalt_tv.php |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Prøv at ændre land til Sverige :)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Fordi der er flere LG ejere der har erfaret at det skal stå til Svensk for at aktivere MPEG tuneren.
Det er på nogle modeller også ud meldingen fra LG selv
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
![]() |
Det vil heg da afprøve, kan også se der er noget om et netværks nummer = 151. Synes bare ikke jeg kunne finde nogle steder det skulle tastes ind.
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |