recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG led
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG led

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mysonmagnus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: LG led
    Sendt: 24-November-2009 kl. 11:26
Hey.... er der nogen der har erfaringer med LG LED? Specifik modellen LG 47SL9500.... Havde egentlig bestemt mig for at købe samsung led ue46b6050 men har nu fundet ud af at det ikke er "rigtig" LEd da led dioderne sidder i siden af skærmen og ikke bagved skærmen....
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 17:58

Hej.

Så den i EXPERT Lyngby forleden.....super skuffende-virkelig ringe betragtningsvinkel og ringe sort.

Og så tager designet sig meget bedre ud på billeder...efter min smag.

mvh

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Så den i EXPERT Lyngby forleden.....super skuffende-virkelig ringe betragtningsvinkel og ringe sort.

selv pio skærme gør sig dårligt i en butik, som kunne være expert eller andet sted hvor lys og farve ikke er på plads..

Men du har åbentbart valgt med øjnene som mange elmutant købere jo gør når de handler ind. Ser det godt ud i butikken så må det afgjort være et godt valg. Wink
Ser det derimod "forkert" ud, så er det sikkert dårligt.. hmmmm. der er mange faktorer som du så ikke tager højde for...eller har du læst på lektien inden du dømte skærmen?

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 21:19
Sikke en gang ævl.....undskyld hvis jeg kom til at fornærme dit favorit-mærke,men jeg er nu ikke den eneste som er skuffet over designet-og ej heller ikke den eneste som mener at b. vinklen er mere end alm. begrænset.
Hvis det var din mening at fornærme mig med din besked,så havde du held med det.

Også held og lykke med dit valg af bedre tv.

Slut herfra,

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 22:50
se denne link og lad lrev smide om sig med sine tomme ord..

sidder du normalt foran tv, så overlad du problematikken omkring vinkler til dem som ønsker at sidde forkert.. for køber man tv for at sidde på siden for at se på det, så er det ikke tv't som er ens problem, så er det nok mere ens valg af indretning.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 22:59
i behøver nu ikke slås verbalt for min skyld, jeg er sådan set mest interesseret i at finde mig det rette nykøb.... mærkerne er jeg ikke gift med, og det kan sgu være den ender med en plasma istedet.....
Til top
jacob586 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-September-2009
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af mysonmagnus mysonmagnus skrev:

Hey.... er der nogen der har erfaringer med LG LED? Specifik modellen LG 47SL9500.... Havde egentlig bestemt mig for at købe samsung led ue46b6050 men har nu fundet ud af at det ikke er "rigtig" LEd da led dioderne sidder i siden af skærmen og ikke bagved skærmen....
Ja så er SL9500 altså heller ikke et "rigtigt" LED, da dioderne også her sidder i siden (edge LED). SL9500 og B6050 benytter samme LED teknologi. Kan dog ikke se at det bliver mere "rigtig" LED af at dioderne sidder bag skærmen? Det er og bliver i begge tilfælde et LCD TV med LED baggrundsbelysning. 
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 20:20
tak til alle for svar og dialog til mit spørgsmål.... nu er det nye tv købt, og valget endte i den helt anden grøft med et panasonic 46g10 plasma
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 09:18
tillykke med købet!

Plasma er nok den bedste deal ligemeget hvilket brand du har på... kvaliteten bliver afgjort bedre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu