|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mysonmagnus ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 24-November-2009 kl. 11:26 |
Hey.... er der nogen der har erfaringer med LG LED? Specifik modellen LG 47SL9500.... Havde egentlig bestemt mig for at købe samsung led ue46b6050 men har nu fundet ud af at det ikke er "rigtig" LEd da led dioderne sidder i siden af skærmen og ikke bagved skærmen....
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej. Så den i EXPERT Lyngby forleden.....super skuffende-virkelig ringe betragtningsvinkel og ringe sort. Og så tager designet sig meget bedre ud på billeder...efter min smag.
mvh lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Men du har åbentbart valgt med øjnene som mange elmutant købere jo gør når de handler ind. Ser det godt ud i butikken så må det afgjort være et godt valg.
![]() Ser det derimod "forkert" ud, så er det sikkert dårligt.. hmmmm. der er mange faktorer som du så ikke tager højde for...eller har du læst på lektien inden du dømte skærmen?
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Sikke en gang ævl.....undskyld hvis jeg kom til at fornærme dit favorit-mærke,men jeg er nu ikke den eneste som er skuffet over designet-og ej heller ikke den eneste som mener at b. vinklen er mere end alm. begrænset.
Hvis det var din mening at fornærme mig med din besked,så havde du held med det.
Også held og lykke med dit valg af bedre tv.
Slut herfra,
lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
se denne link og lad lrev smide om sig med sine tomme ord..
sidder du normalt foran tv, så overlad du problematikken omkring vinkler til dem som ønsker at sidde forkert.. for køber man tv for at sidde på siden for at se på det, så er det ikke tv't som er ens problem, så er det nok mere ens valg af indretning.
|
|
![]() |
|
mysonmagnus ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
i behøver nu ikke slås verbalt for min skyld, jeg er sådan set mest interesseret i at finde mig det rette nykøb.... mærkerne er jeg ikke gift med, og det kan sgu være den ender med en plasma istedet.....
|
|
![]() |
|
jacob586 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
tak til alle for svar og dialog til mit spørgsmål.... nu er det nye tv købt, og valget endte i den helt anden grøft med et panasonic 46g10 plasma
|
|
![]() |
|
![]() |
tillykke med købet!
Plasma er nok den bedste deal ligemeget hvilket brand du har på... kvaliteten bliver afgjort bedre. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |