recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG LH3000 Digital programsortering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG LH3000 Digital programsortering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Korsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Emne: LG LH3000 Digital programsortering
    Sendt: 30-September-2009 kl. 16:45

Hej alle

Min far overraskede mig lige ved at snuppe et LG42LH3000 til 1000 kroner MERE end det Sony 40V5500  Gamle tosse

Nu har vi endeligt fået tunet de digitale kanaler fra yousee ind, og nu ser det umiddelbart ud som om man ikke kan sortere i rækkefølgen!?! Kan det virkelig være rigtigt, eller er der bare noget vi har overset

Mvh Kasper

Til top
John Bach Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 08:28

Det eneste du kan er at lave en farvorit liste, ´som heller ikke kan sorteres men er lidt mere overskuelig  

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 08:36
Det er det vist. Havde han nu snuppet et Sony, så kan man sorterer. Jeg havde nok taget et w4500, hvis det skulel være Sony.
Til top
Maves Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2004
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af Korsgaard Korsgaard skrev:

Hej alle

Min far overraskede mig lige ved at snuppe et LG42LH3000 til 1000 kroner MERE end det Sony 40V5500  Gamle tosse

Nu har vi endeligt fået tunet de digitale kanaler fra yousee ind, og nu ser det umiddelbart ud som om man ikke kan sortere i rækkefølgen!?! Kan det virkelig være rigtigt, eller er der bare noget vi har overset

Mvh Kasper

Når du søger efter kanaler er det et lille felt før du siger start som du skal klikke af som hedder noget ala " automatisk sortering af tv kanaler"

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu