recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG LH5000 mister programpladser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG LH5000 mister programpladser

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Makamakalay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Makamakalay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG LH5000 mister programpladser
    Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 17:22
Hej.

Efter jeg har lavet en ny kanalsøgning, så smider mit LH5000 nogle programpladser - fx 1,2,3 og 7 - hvilket er ret træls, da jeg gerne vil have kanalerne lagt fra #1 og opefter.

Sidste år havde jeg samme problem, hvor LG gav mig en ny firmware, hvor det hjalp.

Nu siger de imidlertid, at det er min udbyder - Stofa - jeg skal have fat i, fa de kan gå ind at spærre for nogle programpladser. Kan det virkeligt passe, at de kan tvinge mit TV til ikke at kunne gemme DR1 på programplads #1?

Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 21:42
Hej
Har du prøvet at bilde den ind at den står i Sverige(under vælg land men behold dansk som sprog) efter at du nulstillet den?
Mvh
Til top
Makamakalay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Makamakalay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 22:00
Ja, den har altid stået på sverige, da den ikke kan søge DVB-C ellers. Efter en nulstilling af TV'et virker det igen.
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 22:57
Det var godt så. Det har stået på i mange det med Sverige og nulstilning for LG.
God fornøjelse med de nyfundne kanaler
Mvh
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu