|
LG LM669 T Hakker ved panorering |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fået indstillet dig ud af problemet.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
dancing_naked ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 49 |
Jeg sidder og roder lidt med det nu.
Det jeg er kommet frem til er, at hvis jeg sætter boxeen til:
Der er en funktion hvor jeg kan matche skærmens framerate til videoen, men jeg kan ikke umiddelbart se det gør nogen forskel. Derudover er der tre andre funktioner jeg kan pille ved:
Er det noget i kloge hoveder kan udlede noget ud af? umiddelbart virker det som om 1080p 24 Hz er den bedste løsning Når jeg bruger afspilleren der er indbygget i fjernsynet (smartshare) og kører det fra Twonkymedia serveren fra boxeen så er der en lille bitte smule hakken ved panorering og kanterne er klart pæneste her ved bevægelse. Faldt også lige over følgende indstillinger:
Redigeret af dancing_naked - 12-Marts-2013 kl. 21:59 |
|
![]() |
|
dancing_naked ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 49 |
Hurra!Så har jeg vidst ramt den rigtige!
Jeg kører nu:
På fjernsynet fik jeg indstillet den til biograf mode og slået alt det nye smarte fra(kant forbedring, rigtig biograf, lokal nedtoning LED, TruMotion). Nu kører det bare!
Redigeret af dancing_naked - 12-Marts-2013 kl. 22:13 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Slå alle billede forbedrende kredsløb fra og få et pænere billede.
Det må være moralen. Tillykke med resutatet. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |