recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG N2B1 NAS - Input og hjælp, please.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG N2B1 NAS - Input og hjælp, please.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2010 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af MVIN MVIN skrev:

Er der en som har købt den?

med hvilken overførselshastighed er du så kommet op på når du skal overfører filer fra en PC?

bruger du itunes serveren og hvordan kører den?

Det er et stykke tid siden jeg har brugt min, men jeg mener, at jeg overfører med 7-8MB pr. sekund hvilket vel er rimeligt på et gigabit netværk. 

Itunes serveren har jeg ikke prøvet. 

Da jeg købte min for et år siden prøvede jeg i laaaang tid at få time machine til at fungere (backup software til mac) men opgav. Siden er der vist kommet et par firmware opdateringer som skulle fixe problemerne. 

Jeg havde håbet det var muligt at kombinere Blu-ray drevet med DLNA servicen så man kunne have en central bluray afspiller i hjemmet, men det er ikke muligt. Alt der skal streames via DLNA skal ligge på harddisken i et bestemt share :-(  

Til top
Molbech Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2009
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2010 kl. 11:45
Har også selv en - så kan da godt lige sige min mening også, selvom tråden er gammel. Men der er sikkert andre der kunne være interreseret Smile

Itunes server: Bruger det dagligt på alle (4) computere, og har aldrig oplevet problemer.

Timemaschine: Virker også upåklageligt, bruger det til min MacBook Pro.

Torrent: Igen, ingen problemer. Siden jeg fik den, har jeg ikke brugt computeren til torrents overhovedet.

Overførselshastighed plejer også at ligge mellem 9 og 11 mb/s.

Til top
MVIN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2008
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 09:53
Tak for hjælpen.

Lige hvad jeg skulle hører.
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
Til top
Jobu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Maj-2010
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2011 kl. 11:12
Nu har jeg også fået tilbudet. Hvor meget kan man lege med den selv? Er man låst fast i LGs software-ting? Kan man downloade fra HTTP? Kører den hurtigt? Larmer den?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu