|
LG OLED 65E7V vs 65B6V |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2017 kl. 09:54 |
Det ser ud til, at det nye 65E7V har Dolby atmos lyd, men det er vel alligevel bedre at køre lyden over ens surround anlæg - selvom det ikke har atmos (når blot det er af en vis klasse).
Nogen der har set med egne øjne eller læst test som siger noget om forskellene generelt. Det vigtigste er billedekvalitet - hvor stor er forskellen? Der er sikkert også andre forbedringer?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Panelerne er basalt set ens, hvor E7 dog har en mindre begrænsende ABL, så lysstyrken kan blive en anelse højere. Det er først i 2018 at LG rykker til næste generation af OLED-paneler.
Edit: husk dog på, at E7 har en nyere processor og kører WebOS 3.5, så den er generelt hurtigere at bruge end B6. Redigeret af Torben Rasmussen - 13-Maj-2017 kl. 20:36 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Jeg hørte Dolby Atmos på LG W7 (den med separat Atmos-soundbar) på CES. Det lød nogenlunde, men dog uden ordenlig separation i loftlydene. Jeg hørte dengang også Atmos fra højttalere i LG E7. Det var ikke særlig imponerende, efter min mening.
Jeg har gennemgået de tekniske ændringer i 2017 OLED-panelerne her:
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Har E7V DVB c2 tuner?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |