|
LG OLED A1 55" |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2021 kl. 20:01 |
|
Vi overvejer kraftigt om dette skal være vort næste tv:
Vi er klar over, at det er LG's budget-OLED, og at det ikke har HDMI 2.1, men vi kommer fra et håbløst irriterende 10 år gammelt Samsung LED tv, så det bliver en reel opgradering. Vi er dog noget i tvivl om størrelsen; vi kommer til at sidde ca. 1,7 meter fra skærmen (lille tv-stue/gæsteværelse) og vi er lidt bange for at sidde FOR tæt på
![]() Redigeret af jacobe - 17-November-2021 kl. 20:03 |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tvært imod, det kan ikke blive for stort. Vi har også tv/hjemmebio værelse ca 13 m2.. Sidder ca 2,5 m fra et 65"
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1117 |
|
Du bliver nok nød til at tage et målebånd med ned til den lokale tv pusher og teste det af, har en kollega som har ca. samme afstand og havde et 55", det var ikke noget for hans kone, så nu har de et 43" 🙄 Frank
Redigeret af Frank13 - 18-November-2021 kl. 08:04 |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Hihi, du kender ikke min kone - det er faktisk MIG, som har forbehold, ikke konen!
![]() ![]() Redigeret af jacobe - 18-November-2021 kl. 09:36 |
||
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1117 |
|
Prøvede i går at sætte mig 1.7 meter fra vores 65"... billedet er inde for synsfeltet, så måske er et 55" ok på den afstand 🙂 Frank
|
||
![]() |
||
|
Tak for alle svar, vi købte det og indvier det i weekenden
![]() |
||
||
![]() |
||
|
👍
|
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
On The wall?
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
|
?
|
||
||
![]() |
||
|
Er den købt og hængt op?
![]() |
||
Ning
|
||
![]() |
||
|
Aaaaah!
![]() ![]() |
||
||
![]() |
||
|
Er nu heller ikke vildt stor fan af HDR..
F. eks. Die Hard 4 brød jeg mig ikke om i HDR Marvel filmene er dog fine..
|
||
Ning
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |