recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG Oled B9 - Google Home - Google Assistant?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG Oled B9 - Google Home - Google Assistant?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG Oled B9 - Google Home - Google Assistant?
    Sendt: 15-Maj-2020 kl. 20:04
Hej, jeg har netop fået B9, som skulle have Google Assistant indbygget, men det ser ikke ud til at være der nogle steder. Heller ikke når jeg holder mic knappen nede. Burde det ikke være på B9 her i dk?

Derud over, kan min Google Home slet ikke se tvet. Mit B7 virker fint over Home.

Hvad sker der? 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 18:55
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2020 kl. 19:17
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu