|
LG OLED fra 2017 - skruer til fod |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
mkv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det var jeg faktisk tæt på oprindeligt, men for at kunne se skruehullerne bag på tvet måtte jeg både havde det ned fra væggen og vægbeslagene af. Derfor måtte det stå i foden (uden skruer i).. Og så var foden ligesom optaget 😆
|
||
![]() |
||
mkv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 12 |
|
Igen tusind tak for beredvillig hjælp! Hvis andre læser tråden i fremtiden kan de måske have glæde af afrundingen: Et 4 mm bor, som var det tyndeste jeg lige havde (er i flytterod), kunne ikke gå i, men det føltes tæt på. Så jeg købte 4 mm skruer, hhv 12 og 15 (eller 16?) mm lange, og de længste viste sig at passe. Jeg synes dybden var svær at måle, fordi der var en undersænkning med plads til spændskive i foden. Men det gik! 😊 Redigeret af mkv - 21-Maj-2020 kl. 16:28 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5000 |
|
Umiddelbart en tynd bolt til at holde et TV på en fod. Men der sidder 4 stk?
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7167 |
|
5mm har ok brudstyrke og 4 af dem holder fint et TV
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5000 |
|
Jeg mener 6M bolte havde været sikrere. Skal trodsalt holde TV oprejst. Og det er 4 mm der endte med at passe!
Redigeret af Munch - 21-Maj-2020 kl. 23:01 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19634 |
|
Det var så 4 mm bolte der blev brugt...... Klaus
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7167 |
|
Læste det som der blev brugt 4mm bor til at måle dybden
Selv 4mm bolte kan holde meget mere end TV vejer
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |