recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG oled G3 vs Philips OLED908 77" eller vente?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG oled G3 vs Philips OLED908 77" eller vente?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2024 kl. 11:38
Hej folkens,

I min forlængelse af tidligere tråd om C3 vs G3, er jeg kommet frem til at gå efter tv med MLA teknologi.

Kampen er nu mellem LG G3 og Philips OLED908. LG G3 er der masser af test omkring, men knap så mange dybdegående omkring philips tvet.
Det virker som om Philips tvet er lidt mere gennemført på mange punkter, interface er bedre, mediatek processor, philips ambilight (væsentlig bedre og mere detaljeret styring af lys vs. philips ambilight led strip). Men hvad med billedet mellem de to, det har jeg svært ved at gennemskue?

Synes fra tidligere C8 tv jeg havde, det har givet en del HDMI CEC problemer, hvilket hifiklubben fravalgt at sælge LG på, da de gav for mange HDMI problemer, så om dette er blevet bedre / løst i byere modeller?

De er begge på tilbud til 24999,- mange penge for et tv.
LG G4 er jo lige udkommet og introprisen på denne er rimelig lav ift. G3 modellen. De funktioner med AI chip ser ud til at være ret gode, men er det en stor nok opgradering som giver mening at vente på, ift. G3/908 at købe det nu?
PS. skal hænges op på væggen i et dedikeret biograf rum.

Håber i kloge folk kan bidrage lidt her.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu