|
LG OLED slukker automatisk? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2019 kl. 07:32 |
Min søster har købt en LG B9 i går
Den kørte i timevis, men slukkede så pludseligt Har søgt efter løsninger (timere, HDMI CEC osv.) fra andre med samme problem Hvad kan det ellers være? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skyldes med garanti "auto-sluk". Det kan slås fra inde i menuen. TVet kan også slukke efter 10-15 min, hvis det ikke får signal.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Mine slukker også automatisk kan dog ikke huske om det er 6 eller 8 timer det er sat til, mine ivrige tv-seer fik faktisk på det ene i aftens en menu om at tv-et vil slukke, dvs. det har været uberørt i noget tid "Matador via ATV4K" men om det var 6 eller 8 kan ski ikke huske.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
På mit lg får jeg mulighed for at trykke på ok knappen inden det slukker.
Det er ret mange timer det skal stå urørt inden det selv slukker. Hvis mit ATV står på pauseskærm slukker detdog efter Ca. 5min,men det er nok nærmere ATV der slukker og dermed slukker skærmen også.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
Ja, det slukker, og er skide smart når man er faldet i søvn foran kuk-kassen
![]() |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Slå det fra i menuen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |