|
LG OLED55B6V - køb eller vent |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||||||||||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
Ja, når manden nu skriver at man nu kan få den til den pris regner jeg da med han ved noget mere end os andre. Tilbudsavisen fra Holstebro er jo først gældende 2 dage efter det blev skrevet!
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
|||||||||||
Hvis trådstarter udelukkende er på jagt efter et 55" B6V og ikke 65" er dette måske en mulighed, kender ikke sælger eller noget, faldt bare over annoncen og ville gøre opmærksom på den ![]() Redigeret af Maxipug - 03-Maj-2017 kl. 09:56 |
||||||||||||
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
|||||||||||
Er der nogen der kender kassemålene på et 65" B6V?
![]() |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
|||||||||||
|
||||||||||||
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
|||||||||||
Kan melde at det ikke kan ligge i et bagagerum selv hvis man lægger sæderne ned. Husk trailer eller få leveret.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Naever ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2012 Status: Offline Point: 3 |
|||||||||||
Tak for de forskellige råd. Det blev til en 55" som gerne skulle komme hjem og bringe glæde i løbet af et par uger.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
|||||||||||
Top job
![]() |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
hautho ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
|||||||||||
Har også nyligt købt dette tv, er vildt glad for det og meget imponeret over billedet.
Selv konen har rost det - og så er der virkelig noget om snakken. Nu mangler der bare en masse 4K indhold på TV-siden. Nyder Netflix i 4K samt Viasat Ultra HD kanalen.
|
||||||||||||
Lenovo U410 / LG OLEDB6V 55" / Panasonic DMR-BCT84 1TB /Panasonic TXP42GA11 (børne TV) / Onkyo TX-NR636 / ARGON Højtalere / Windows10 / Sony Xperia Z5 / WD Live / STOFA / ChromeCast Ultra
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
|||||||||||
Køb en 4k afspiller. Fx en Xbox One S og så kan film fåes på amazon.co.uk eller amazon.de til rimelige priser
|
||||||||||||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
claussor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 138 |
|||||||||||
Jeg fik nu fint mit B6V 65" ned i at ligge i min Golf Sportsvan med sæderne nede :)
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|||||||||||
Jeg får mit leveret.
Jeg kommer fra et PS64D8005 Samsung Plasma, så skal lige bruge nogle beroligende ord på, at jeg gør det rigtige ved at sælge jeg og købe OLED til noget flere penge:)
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||||||||||
Det bliver et spændende skifte for dig. Og på en eller led får du en helt anden billede oplevelse. Pøj pøj med skiftet
![]() |
||||||||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |