|
LG OLED55B6V og enheder med scart |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jo da, Sony ZD9 er udstyret med et ægte scartstik i fuld størrelse. |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Det er vist så undtagelsen der bekræfter reglen...
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Så er det jo bare sådan et TV Mor skal ha ![]() |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Det var meget bedre,at få konverteret det ønskede materiale over på et medie, som ikke kræver scart . . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Det er ikke der problemet ligger, det er signaltypen der er problemet, Output og Input skal passe sammen, ellers skal der anvendes en Converter for at tilpasse signalet fra en type til en anden. Redigeret af Radiomanden - 06-Februar-2017 kl. 16:18 |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
||
Godt jeg fik spurgt imorges, så har I aft hele dagen til at svare, og muntre jer med det lidt pudsige setup min mor kører med.
Jo det er hdd recordere. En Sony RDR-HX 710, fra vel nærmest første fælleskøb her på Recordere. Ren analog tuner og svimlende 160GB hdd. Jeg købte en, og købte siden en brugt til min mor. Nu står de begge ved hende (voila = 320GB plads!). ![]() De er jo pænt forældede, og kan derfor kun optage via tv'ets egen tuner. Det er en af grundene til jeg synes en opdatering på tv fronten er på sin plads, selvom hendes Panasonic X10 gør det fint billedmæssigt. Nyere tuner (DVB-T2), og mulighed for optagelse på hdd. MEN, det der er optaget skal jo ses, så der vil være et efterslæb, hvor det ville være rart at kunne slutte dem til via en "hæderlig analog signaltype". Og ja, jeg ved da godt at scart er en forældet teknologi, men det vil jeg da påstå, at composite er i endnu større grad, og component vel også. Og det understøtter tv'et åbenbart fint. Mit eget Panasonic VT30 havde et stik hvortil der fulgte en lille adapter, som gik over i scart. Det er det jeg savner her (selvom det er "forældet). Jeg må lige undersøge om der er component i recorderne, det mener jeg dog ikke er tilfældet. Nå, indtil materialet er set vil man muligvis kunne leve med composite. Tak for svar til alle Mvh Michael Redigeret af Maggerholm - 06-Februar-2017 kl. 17:56 |
|||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Der er ingen Composite mulighed på TVet, kun Component, det bruges stadig af noget udstyr, da det kan overføre signaler op til 1080i |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
||
Jo, det vil jeg mene der er. Der medfølger to adaptere. En med grønt minijack der munder ud i rød, grøn, blå hun phono (til component), og en med et gult minijack, der munder ud i gul, rød, hvid hun phono (composite video og stereo lyd). Der er også både en grøn minijack port bagpå der hedder Component in, og en gul der hedder AV in. Mvh Michael |
|||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|||
![]() |
|||
||
Men det er ganske ligemeget, for jeg kan se i manualen, at recorderen har Component.
![]() Mvh Michael |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Det fremgik ikke, ihvertfald ikke så tydeligt, at der er begge muligheder, så er der ikke noget problem. |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |