|
LG OLED55B7V |
Besvar |
Forfatter | |
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-August-2017 kl. 18:02 |
Hejsa,
Er på springet til at købe dette TV, men så fik jeg at vide at billede processoren er ikke så god i dette TV (rulle tekster hen over skærmen vil hakke mere - generelt vil panoreringer hakke mere på dette tv end f.eks. et alm. LCD/QLED TV ). Istedet fik jeg at vide at jeg hellere skulle kigge på SONY's OLED. Er det noget i kender til ? Billede processoren i E modellen skulle også være meget bedre. Håber i kan hjælpe inden jeg springer ud og køber nyt tv. Pft. Mvh. Torben
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidste års B6 model havde ganske rigtigt en anden processor end de dyrere paneler, men det er ikke tilfældet i år.
"LG forklarer, at alle fem OLED-serier – W7, G7, E7, C7 og B7 – er flade og at de skulle levere mere eller mindre samme billedkvalitet. Ulig sidste års B6, så benytter dette års B7 samme SoC (system-on-chip), som de dyrere modeller, hvilket gør, at den processerer billedet på samme måde og desuden er på samme opdateringscyklus hvad angår software." Kilde: flatpanels.dk Om der er belæg for det med rulletekster mv., kan jeg ikke svare på, men det lyder lidt underligt. Mvh. Jørgensen
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har aldrig oplevet nogle problemer med mit B6 TV
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |