|
LG OLED55B8 - På tilbud |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||
Donkey87
Bruger Oprettet: 03-December-2015 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så havde det været nemmere hvis du skrev C9 i din oprindelige besked. Vi har svært ved at læse dine tanker. |
||
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad fanden! Jeg var sikker på jeg skrev 65C9. Da beskeden om Power kom, gentjekkede jeg det endda.
Det må være en glitch i the matrix. |
||
Holden
Junior bruger Oprettet: 14-November-2007 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Computersalg har med 100% sikkerhed ændret fra C9 til B9. Det er beskidte tricks..
|
||
|
||
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, nu er tilbudet ovre alligevel, og de har ikke lige nogen på "fjernlager" længere.
|
||
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rolig nu, det var "elendil" der skrev B9 og ikke Computersalg.
|
||
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor skal jeg i gåseøjne, "itjf"?
Jeg formoder Holdens kommentar var i sjov. Givet tilbudets korte varighed, at ingen af prismatchkæderne fulgte trop, og at de pludselig ikke er på "fjernlager" længere, kan man godt forestille sig, at det i virkeligheden var B9, der skulle have været sat ned. |
||
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Beklager, den eneste grund var at min computer ændrede elendil til elendig, og det hjalp at sætte gåseøjne omkring |
||
Holden
Junior bruger Oprettet: 14-November-2007 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den kunne sagtens være i sjov, men det var faktisk ment i alvor. Søgte man på Pricerunner på LG OLED 65 C9, kom Computersalg frem som den billigste med ca. 16.500,-. Klikkede man herefter på linket, var det ikke længere en C9, men en derimod en B9. Det var det jeg mente med 'beskidte tricks'...
|
||
|
||
elendil
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ahh, klart, Itjf.
Jeg kan snart ikke finde rundt i det længere, men jeg mener altså, at det også på computersalgs side stod som C9, da jeg trykkede mig ind fra pricerunner. Men altså, jeg har efterhånden fået forvirret mig selv. |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal nok finde ud af hvilket TV som du vil have. Og når prisen på det valgte opnår et prisniveau som du vil betale, så slå til. Tilbud har det med at ophøre
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |