Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Mahuk
Junior bruger
Oprettet: 14-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
|
Emne: LG PK760 eller Samsung PS50C6505 ? Sendt: 08-September-2010 kl. 10:45 |
Hej
Har læst diverse anmeldelser af disse og er i tvivl om hvilket jeg skal købe.
Det ser ud til at Samsung er bedre på DLNA delen, men sort niveauet bekymrer mig...
Er der nogen derude der har gode råd til for / imod den ene eller anden skærm?
|
Panasonic 42 plasma
Adam A5
MK-Sound M-system
Onkyo TX-NR807
PS2+3
Fed musik!
|
 |
Mahuk
Junior bruger
|
Sendt: 08-September-2010 kl. 22:27 |
Er der virkelig ingen herinde der har en holdning til disse to tv? Jeg står på nippet til at skal have hængt noget op... er flyttet og har været uden tv i 2 mdr. snart... Det er ved at trænge sig på!
Men er PK760 bedre end C6505 ??
|
Panasonic 42 plasma
Adam A5
MK-Sound M-system
Onkyo TX-NR807
PS2+3
Fed musik!
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19682
|
Sendt: 08-September-2010 kl. 22:47 |
Mahuk skrev:
Er der virkelig ingen herinde der har en holdning til disse to tv? |
Jo, ingen af dem kommer indenfor mine døren, så jeg er nok ikke den rette til at svare.... Klaus
|
|
 |
Mahuk
Junior bruger
|
Sendt: 08-September-2010 kl. 23:24 |
 Det er da klar snak!
Jeg kan se på forskellige fora, at, at de begge får gode anbefalinger, så helt skidt kan de vel ikke være... Men har svært ved at se hvilken er bedst, da der ikke er en direkte sammenligning imellem dem...
Er der nogen der har set begge tv i action?
|
Panasonic 42 plasma
Adam A5
MK-Sound M-system
Onkyo TX-NR807
PS2+3
Fed musik!
|
 |
Lars E.
Bruger
Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Danmark
Point: 126
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 08:01 |
Klaus er Panasonic mand så tag det med et gran salt, jeg har modellen fra Samsung og er godt tilfreds jeg synes den er bedre end den LG 50PK950N jeg også har haft bla på disse punkter, reflektioner, farvebehandling, meget lysstærk, bedre på Sd signaler.
Slimdesignet er lækkert og modellen er ligeså tynd som Samsungs LED skærme, skærmen er rigtig flot i mine øjne.
Negativ er en anelse retention (det har LGen også)
Håber du kan bruge det i din videre søgning.
Redigeret af Lars E. - 09-September-2010 kl. 08:01
|
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P
Vantage HD7100S
Sony BDP-S550
Xbox 360
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 08:03 |
KlausDM skrev:
Mahuk skrev:
Er der virkelig ingen herinde der har en holdning til disse to tv? |
Jo, ingen af dem kommer indenfor mine døren, så jeg er nok ikke den rette til at svare....
Klaus
|
Hvorfor svare du så på tråden, når du alligevel ikke kan komme med noget positivt 
|
 |
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2823
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 08:24 |
kskruger skrev:
Hvorfor svare du så på tråden, når du alligevel ikke kan komme med noget positivt  |
Trådstarter spurgte om Noget for og imod de nævnte TV - Hvis der kun skrives positivt om produkter, er alle snart sagt lige gode, og så kan det jo være ligemeget med at have et forum.
|
 |
Mahuk
Junior bruger
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 09:24 |
Tak for det - jeg overvejer dog nu også Samsungs PS50C7705 - det ser ikke ud til at prisen er meget fra 6505... men er den ligeså god til 2D som 6505? Kan se på anmeldelse på Flatpanels.dk at den skulle være knap så sort i sort... øhh.. hvis man kan sige det
|
Panasonic 42 plasma
Adam A5
MK-Sound M-system
Onkyo TX-NR807
PS2+3
Fed musik!
|
 |
Thomas_R
Bruger
Oprettet: 20-Januar-2009
Point: 87
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 10:56 |
Lars E. skrev:
Klaus er Panasonic mand så tag det med et gran salt, jeg har modellen fra Samsung og er godt tilfreds jeg synes den er bedre end den LG 50PK950N jeg også har haft bla på disse punkter, reflektioner, farvebehandling, meget lysstærk, bedre på Sd signaler.
Slimdesignet er lækkert og modellen er ligeså tynd som Samsungs LED skærme, skærmen er rigtig flot i mine øjne.
|
Og da du er Samsung mand og så skal man ikke tage dig med et gran salt ?!? Underlig kommentar.
|
 |
Lars E.
Bruger
Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Danmark
Point: 126
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 14:37 |
Thomas_R skrev:
Lars E. skrev:
|
Og da du er Samsung mand og så skal man ikke tage dig med et gran salt ?!? Underlig kommentar. |
Og det udlader du af hvad? Hvad med og holde dig til tråden istedet... har du en af de pågældende skærme så kom da med input der har relavans 
Jeg synes min kommenentar, angående det korte og ret underlige svar fra KlausDM til trådstarter, er helt på sin plads det er ikke første tråd det er sket i.
|
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P
Vantage HD7100S
Sony BDP-S550
Xbox 360
|
 |
Thomas_R
Bruger
Oprettet: 20-Januar-2009
Point: 87
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 15:00 |
Det var bare din kommentar til Klaus jeg syntes var lidt flabet - intet andet.
Trådstarter nævner nu også PS50C7705.. Og det er nok den bedste af de nævnte modeller ifht. billed-kvaliteten. Der er bare en del der oplever plasma-buzz på denne model mens andre slet intet kan høre. 63" af samme skærm skulle efter sigende ikke have samme støj problem og sortniveauet skulle vist også være bedre.
|
 |
Mahuk
Junior bruger
|
Sendt: 09-September-2010 kl. 15:32 |
Thomas_R skrev:
63" af samme skærm skulle efter sigende ikke have samme støj problem og sortniveauet skulle vist også være bedre. |
Ja, men 63" er bare for stort 
De skulle frigive den i 58" udgaven...!
|
Panasonic 42 plasma
Adam A5
MK-Sound M-system
Onkyo TX-NR807
PS2+3
Fed musik!
|
 |