|
LG Plasma 60PA550T til 7.770 kr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Lars37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Maj-2012 kl. 09:29 |
||
Ny TV model til under 8.000 kr. Virker til at være en superpris. Er der nogen, der har set det/købt det - og kan udtale sig om kvaliteten af dette TV ?
Lars
|
|||
![]() |
|||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvor finder du det henne af til den pris? Ahhh - elgiganten - my bad![]() Redigeret af jj79 - 21-Maj-2012 kl. 09:57 |
|||
![]() |
|||
Lars37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
||
EL-Mutanten
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
||
Er det fordi, du er dum, du ikke kan skrive "Elgiganten"?
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
tbowmo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2012 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 1 |
||
Var inde og lure på det i butikken, da det kunne være en værdig replacement for vores 32" billedrørskasse der står ude midt på gulvet i stuen.. Dog var jeg langt fra imponeret, det kan dog være at det bare er opsætningen af tv'et der var helt til hundene..
Jeg stod og betragtede skærmen, med nogle panoreringer kørende, og der hoppede billedet helt vildt, emnerne der blev panoreret hen over sprang ½-1 cm af gangen, og var SLET SLET ikke flydende. Det var så galt at jeg blev helt rundtosset af det.. Ekspedienten der ville hjælpe mig, kom med en søforklaring om at fjernsynet ikke kunne håndtere billedmaterialet, og derfor hoppede billedet sådan.. Jeg ved ikke, måske er det bare elgiganten der ikke har formået at sætte tv'et korrekt op, eller også er det bare VIRKELIG dårligt.. / Thomas
|
|||
![]() |
|||
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
||
det er bare fordi det ikke kører korret 24p men lidt hakkeri er der altid unden interpolerne hw
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |