recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG plasma på tilbud i El-Giganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG plasma på tilbud i El-Giganten

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AlphaDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Maj-2007
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: LG plasma på tilbud i El-Giganten
    Sendt: 13-Maj-2007 kl. 19:17
Hej allesammen

Nu har jeg været igang med at kigge på en Panasonic 42" i fælleskøbet, og så faldt jeg lige over El-Gs tilbudsavis idag, hvor de har en LG 50PC1R på tilbud til 9995 eller sådan noget.

Men er der nogen der kender til dette TV, hvor godt er den i forhold til f.eks. den Panasonic?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12449
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2007 kl. 19:18
Det er helt sikkert ikke så godt som Panasonics plasma TV. Men om du kan se forskellen, og gider betale for den, er en anden sag.
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2007 kl. 19:34
Det er ikke ligeså godt som Panasonicen, men det er ikke ligefrem dårligt og prisen må siges at være helt i orden- så i hvert fald godt til prisen. Tror dog du skal i kø, hvis du vil have et. 100 i hele landet....
Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2007 kl. 20:01
Jeg har selv et LG PM1MA og jeg er fint tilfreds specielt når jeg smider HD på. Jeg er ikke imponeret over analog signal, men det er nok mere mit signal end det er fjernsynet i det at DVB-T står væsentligt bedre.
Med et 50" plejer man at have en god afstand til og i mit tilfælde (5m) ser alt jo næsten godt ud - kunne godt tænke mig 60+ men det er f* dyrt!

Hvis jeg skulle ud og købe i dag ville jeg nok stadig købe et billigere fjernsyn... jeg er fint tilfreds - men jeg er absolut heller ikke nogen audiophile!!
Hvis du ikke når det tilbud, er denne også en mulighed:
http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=81592
men bemærk at det er uden højtaler og stander!
Hvis du har pengene er fælleskøbet også meget attraktivt IMO.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2007 kl. 07:03

Hej!

Har en kollega som ejer dette tv-hans søn købte et samtidig,begge i 42" udgaven.

Sys der er et godt billede på den,men de har nu begge 2 været til rep. for den samme fejl(sort skærm)......ikke godt

Iøvrigt klager han over at logoer let brænder fast på begge skærme.

men.......det er billligt

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2007 kl. 07:42
Nu vi snakker om logo'er synes jeg slet ikke jeg har det problem? Jeg har haft lånt en kollegas PS3 og der var ingen problemer med retention. Jeg spekulere på om der er forskel på PM1MA og andre LG modeller i forhold til dette? PM1M var jo ment til butikker (og dermed mange faste billeder) - og så smed de en tuner i PM1MA.

Af skavanker kan jeg nævne:
Svag blæser (ikke noget problem, gælder vidst for alle/mange?)

Hylen (fra psu - gælder vidst for mange, måske ikke highend der bruger 100% ordenlige komponenter) ved helt hvid skærm. Har kun oplevet det på kunstige billeder så at sige - aldrig i tv eller film (selvom der burde være hvide overgange mindes jeg ikke at den hyler der?)

Efter en uges tid sagde venstre blæser en lille klank lyd og det var planlagt at den skulle til reperation, men et par dage før den skulle afsted stoppede lyden (må være kugle lejet) og jeg har ikke oplevet det igen.

Jeg havde ingen problem med Service, bestilling af dette forløb som forventet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu