recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG PM1MA performance
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG PM1MA performance

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 08:48

"Men PV60 modellen gider jeg ikke have hængende. Så det er et valg mellem LG'en og de nye Paa der kommer. "

Hej!

Okay-d.v.s at du spørger hvordan LG performer sammenlignet med en Panasonic som ikke er kommet på markedet endnu???

Tror jeg står af her...

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 09:17
Enig med lrev.

Det er klart at de nye modeller fra Panasonic vil være klart overlegne i forhold til LG. Du vil dog skulle forvente en del vente tid sikkert inden modellen bliver alm. tilgængeligt.

Du bør derfor sammenligne med nuværende modeller. Hvis du allerede her udelukker Panasonic pga design, er der jer ikke så meget at sige til det hele. Så skal du jo bare vælge pioneer eller lg, ud fra pungen og specs.

Redigeret af Matzon - 03-Marts-2007 kl. 09:17
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 09:35

OK. forstår hvad I siger. det kom ike ud helt rigtigt. Jeg har set PV60 billedet som er super, men ville forstå hvordan LG ligger til ift. det. Havde egentlig ingen forventning om at PX70 bliver væsentligt bedre billede end PV60.

Jeg har dog også Samsung PS42Q7 i Hifi klubben og syntes det stod fint nok. Er LG på niveau med den?

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 12:28

"Jeg har dog også Samsung PS42Q7 i Hifi klubben og syntes det stod fint nok. Er LG på niveau med den?"

Ja....eller i det mindste tæt på(efter min mening)

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu