|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Da jeg var i pana center og så på diverse plasma alternativer, så fik jeg pænt at vide at BD film ville kørt nær lige så fint på HD som FullHD, som han så på kvaliten. Og jeg bruger primært idag optagelser i 720p, så jeg kan også godt leve uden 1080p..
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
2,7 meter er ok, men hvis du kommer tættere på, kan du begynde at tælle pixels. |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Nej - Ifølge flatpanels.dk's guide mht. skærmstørrelser, skal man sidde 2 meter fra en 50" for at kunne skelne pixelsne ved full hd. Jeg sidder jo så knap en meter længere fra, så i realiteten burde det ikke sige noget.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jamen er det da fullHD?
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Nej.. Men skal jeg ikk indtaste skærmstørrelse og så full hd for at se hvor tæt man skal sidde for at kunne skelne pixelsne? Der sir den 2 meter..
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved 50" og 720p er det 2,8 meter. hvordan skal det så forståes?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
at når punkt størrelse er størrere, så kan du rykke længere væk og stadig se pixels :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
720 er jo HD. 1080 er fullHD. Der ER en forskel Men som sagt er 2,7 meter iorden ved 720p. Har selv en HD skærm |
|
![]() |
|
![]() |
Det jeg mener er :
Vil jeg kunne se forskel, hvis samme skærm var full hd, på samme afstand ved full hd materiale? Eller det underordnet om det er full hd der blir skaleret ned til 720 på den afstand. vil der være en synlig forskel? Normalt har jeg jo haft en 42" hd ready skærm på samme afstand, og der kan man jo ik se forskel på full hd kontra hd ready. |
|
![]() |
|
![]() |
Nej det vil du ikke! Men kommer du tættere på end de 2,70, så vil du ane en lille forskel på HD og fullHD |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
lige med hensyn til genskin. De billeder af en lg ps8000, er der lige så meget genskin på pq6000. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59147& PN=3&TPN=2
Alt det genskin har jeg ikke på min 5090H. Synes det ser meget voldsomt ud. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak kampus!!
Xcardman -> Ja, det er der. Der er rigtig meget genskin... Ak og ve - Hvorfor ku Pana ikke bare lave nogen lidt flottere tv. Så ville valget være noget lettere ![]() Redigeret af Vistrup - 02-Maj-2009 kl. 17:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |