|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|||
Er der nogen der ved om PS6000 fåes med en sort ramme istedet for den blå??
HVORFOR skal den ramme dog være BLÅ? Ligner lård.. Men måske man ku få udskiftelige rammer. LG vidste ikke det store da jeg ringede så skal ringe til hovedkontoret i morgen.. Sys bare jeg har læst noget om det. |
||||
![]() |
||||
helloween ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|||
Den burde komme i fler farver, spørgsmålet er bare hvornår http://uk.lge.com/about/press_release/print/PRE|MENU_5704_1. jhtml
"The PS6000 series features a unique single-layer design that gives the appearance of a pane of glass and offers consumers a variety of bezel colours to match their home dor.". Redigeret af helloween - 06-Maj-2009 kl. 17:19 |
||||
bcd
------------------- Samsung PS43D455A2W |
||||
![]() |
||||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|||
Kanon.
Syntes nok jeg havde læst det et sted. Det må være muligt at få en gennemsigtig ramme så, sådan at den ligner pq6000 100 %. |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|||
@Vistrup
Skal du nu have PS modellen istedet? er det prisen værd? |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|||
Jeg tror det review har en fejl
Det må da være en typ'o? På LGs side står opløsning da til 1366x768 nativ? |
||||
![]() |
||||
sp00bking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
|||
42" kører med 1024x768 mens 50" kører med 1366x768.. Correct me if im wrong.. ![]() |
||||
->
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Spooking - Korrekt.
Pendec - Ja. Vil gerne have full hd nu jeg sidder så tæt. Damen er helt oppe at køre over designet, så må hellere holde mig til noget hun kan li. Hvis det blir full hd kan jeg heller ikke få det meget bedre sys jeg. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() |
||||
Zeal4hifi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|||
.................
Redigeret af Zeal4hifi - 06-Maj-2009 kl. 23:35 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Yes, men sys det er lidt svært at tyde den. Uanset tror jeg bare jeg vil sidde og tænke om jeg mon vil få mere ud af et 1080p tv på mine 2,7 - 2,9 meters afstand. Vi snakker trods alt 50". |
||||
![]() |
||||
helloween ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|||
--------------------------------------------------- Vi sidder cirka 3,20 fra skærmen og ville nødig ha 50", i mine øjne efter en lille uge kan det ikke være større, det blir for voldsomt når man sidder så tæt på. FullHD eller ik vil jeg ik blande mig i, det er vores første skærm så har stadig en del at læse og lære. Redigeret af helloween - 07-Maj-2009 kl. 00:34 |
||||
bcd
------------------- Samsung PS43D455A2W |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
ja, de forklaring kan være lidt hårde at komme igennem.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |