recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG PS8000 + Irdeto CAM fra Zaptor virker ikke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG PS8000 + Irdeto CAM fra Zaptor virker ikke?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
therunemeister Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-November-2009
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: LG PS8000 + Irdeto CAM fra Zaptor virker ikke?
    Sendt: 11-November-2009 kl. 15:17
Mit PS8000 finder alle kanaler på DVB-C tuneren inkl. det kodefri spejl. Jeg kan se alle kanaler i den store Stofa pakke (inkl. DR HD etc.). Jeg har dog købt en ekstra HD pakke, men så snart jeg isætter CA modulet forsvinder billedet og lyden på selv de fungerende kanaler og der står bare 'intet signal' eller nogle gange 'kun data'. Det betyder intet om selve kortet er isat CA modulet. TV'et genkender fint det som et Irdeto CAM. For en sikkerheds skyld fik jeg byttet CA modulet, men ingen forskel, og både kort og CAM virker nede i Stofa butikken.

Er der nogen der har den mindste ide im hvad der kan være problemet?
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 19:49
hvis du ikke allerede har CI - indstillinger under opsætning, kan du prøve at sætte TV til land: Sverige
og så checke om du ikke får en CI - indstillinger under opsætning?

Kan du se at CI modul er fundet, og at du kan vælge punktet og se kort som sidder i?
der er ihvertfald en start.

Til top
therunemeister Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-November-2009
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 20:54
Jeg kan sagtens se CI indstillingerne. TV'et genkender det korrekt som et Iderto CAM og kan se al info om CAM, Zaptor kort etc. Jeg forstår det simpelthen ikke. LG og Stofa support er håbløse. Det virker bare som en super simpel ting, og som noget en eller anden ved LG har set før et eller andet sted i verden. Jeg kan iøvrigt ikke opdatere softwaren da jeg allerede køre den seneste version.
Til top
nico Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2005
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2010 kl. 12:02
hej

jeg vile lige høre om du har fået det til at virke ? da jeg stå for at skulle købe et Ca modul til mit lg tv og jeg har også stofa.

mvh
Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu