|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Ahh, tag lige og fald lidt ned først. Én sølle pixelfejl, som du ikke kan se er næppe noget at bruge flere hundrede kroner i returfragt på (dem får du ikke igen!). Og når den så endda sidder i siden, så kan jeg virkelig ikke se problemet. Du risikerer jo at dit næste TV har flere og sådan kan du jo blive ved. Ved du overhovedet om LG giver 100% pixelgaranti på et dansk TV? Flere producenter tillader op til 2 pixelfejl. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
LG har haft 100% dead-pixelgaranti siden juni 2008 på fullHD skærme. se bl.andet denne tråd |
|
![]() |
|
Andreas93 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Ja jeg er klar over det med fragt jeg kunne heller ikke
lide det i starten men så lige nu her mens jeg kørte noget Break-in så da det røde billede kom så var der en hel lys pixel ca halvejs inde fra højre og op. Angående pixelgaranti så er jeg faktisk ikke helt sikker men jeg er lidt træt af det når man giver 10000kr så har man altså en lille forventing om at det bare virker uden fejl! |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Hvis LG har 100 % pixelfejls dækning, så skal Cinemagic sende dig en retur label. Du skal ikke selv betale for fragten
|
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Det skal de jo kun hvis TVet ikke er parallelimporteret. Du får ikke LG Danmark til at røre et importeret TV som en garantireparation. Mit tidligere Pioneer TV havde 5 røde pixelfejl. De kunne ikke ses med mindre man vidste de var der, og de generede ikke i det daglige. Alle TV kan have pixelfejl uanset prisen. Jeg kan virkelig ikke se problemet i én fejl. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Tror du ikke du skal overlade vurderingen af problemet til ejeren, og lade ham vurdere om det er et problem. Det er jo ham som skal se på det.. At du kan acceptere op til flere fejl på en pio skærm, er jo ikke et godt udgangs punkt for at forklare manden at han skal være kvalitets bevidst og acceptere at hans tv har en fejl. |
|
![]() |
|
Andreas93 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
tak ja det er jo mig som skal se på det, og jeg tror bare
jeg snakker lidt med cinemagic og ser om det kan gøres på en rimelig nem måde ellers så tror jeg sgu bare jeg beholder det, og hvis der kommer 20 pixelfejl måske så har jeg da 2 års garanti hos cinemagic ikke uanset import osv.? |
|
![]() |
|
![]() |
6 + 18 (reklamations ret) som cinemagic også henviser til, så jeg ved ikke om pixelfejl efter 6 måneder behandles efter "garanti" vilkår hos LG, eller ved import varer.. Om det så dækker 2 år i danmark , eller hvad LG's garanti vilkår eller periode er ved jeg ikke.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hey igen jeg er rimelig imponeret over usb-afspilningen,
jeg har bare et problem, hvordan får man lige undertekster på har nemlig et par filer og så en undertekstfil SUB. SRT. osv. men hvordan får jeg fjernsynet til at afspille dem? |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Undertekst filen (.srt) skal hedde det samme som filnavnet på filmen. Derudover skal de to filer ligge i den samme mappe på USB'en.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
![]() |
Okay og den kan kun læse Srt. for jeg kaldte filerne det samme men det var så en Sub. fil, det kunne være det var derfor? |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Undertekst-filen skal selvfølgelig ikke ende på eksempelvis .avi men på eksempelvis .srt. (Mener der er flere forskellige slags undertekst-filer)
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |