|
LG Remote æder batterier! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2021 kl. 19:17 |
Hej,
Er der nogen, der er stødt på noget lignende? Min LG Magic Remote æder batterier, som jeg skifter underbukser! Kan skifte til et nyt sæt AA hver eneste dag. Det er noget, der er sket for nylig - aner ikke, om det hænger sammen med en software opdatering eller noget. Har nogen været ude for det samme? Og hvad kan man næsten gøre? Kunne godt finde på at købe en ny.
|
|
![]() |
|
Ole N 84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du tjekket om nogen af knapperne sidder fast og hele tiden sender signal ud.
Prøv at kikke på ir dioden igennem dit mobil kamera så kan du se om den blinker og sender signal ud.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
"EDIT: I called LG and they sent me a replacement remote, they did this for free as my TV was still under warranty. I've tested the remote for over a month and have not had to change the batteries once. It looks like if you have this problem, your remote is defective and you will need a replacement to solve the problem. Hope this helps somebody."
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Peter.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 147 |
Der er ikke nogen IR diode på en LG Magic fjernbetjening. Den bruger radiosignaler i stedet. /Peter
|
|
![]() |
|
mrdoc22 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2018 Status: Offline Point: 104 |
Den bruger begge IR og Bluetooth til at kommuniker med TV'et.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
Har 2 stk, og de holder ganske fint batteri.. Må være en defekt remote.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Min til LG CX den holder fint strøm
|
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Min holder ret længe
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej.
Har skiftet en enkelt gang på 1½ år , ( altså batterier )
![]() |
|
![]() |
|
larsl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
Et halvt år på min remote indtil videre
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |