recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG Remote æder batterier!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG Remote æder batterier!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG Remote æder batterier!
    Sendt: 07-November-2021 kl. 19:17
Hej,

Er der nogen, der er stødt på noget lignende?

Min LG Magic Remote æder batterier, som jeg skifter underbukser!

Kan skifte til et nyt sæt AA hver eneste dag. Det er noget, der er sket for nylig - aner ikke, om det hænger sammen med en software opdatering eller noget.

Har nogen været ude for det samme? Og hvad kan man næsten gøre?

Kunne godt finde på at købe en ny.
Til top
Ole N 84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: da vinci parken
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole N 84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 20:21
Har du tjekket om nogen af knapperne sidder fast og hele tiden sender signal ud.

Prøv at kikke på ir dioden igennem dit mobil kamera så kan du se om den blinker og sender signal ud.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2021 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Hej,

Er der nogen, der er stødt på noget lignende?

Min LG Magic Remote æder batterier, som jeg skifter underbukser!

Kan skifte til et nyt sæt AA hver eneste dag. Det er noget, der er sket for nylig - aner ikke, om det hænger sammen med en software opdatering eller noget.

Har nogen været ude for det samme? Og hvad kan man næsten gøre?

Kunne godt finde på at købe en ny.
Hvor gammel?

"EDIT: I called LG and they sent me a replacement remote, they did this for free as my TV was still under warranty. I've tested the remote for over a month and have not had to change the batteries once. It looks like if you have this problem, your remote is defective and you will need a replacement to solve the problem. Hope this helps somebody."
Mvh. JørgenT
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2021 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Ole N 84 Ole N 84 skrev:

Har du tjekket om nogen af knapperne sidder fast og hele tiden sender signal ud.

Prøv at kikke på ir dioden igennem dit mobil kamera så kan du se om den blinker og sender signal ud.

Der er ikke nogen IR diode på en LG Magic fjernbetjening.
Den bruger radiosignaler i stedet.

/Peter
Til top
mrdoc22 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2018
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrdoc22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2021 kl. 17:21
Den bruger begge IR og Bluetooth til at kommuniker med TV'et.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2021 kl. 10:45
Har 2 stk, og de holder ganske fint batteri.. Må være en defekt remote.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2021 kl. 11:39
Min  til LG CX den holder fint strøm
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2021 kl. 12:45
Min holder ret længe
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2021 kl. 17:59
Hej.
Har skiftet en enkelt gang på 1½ år , ( altså batterier )Smile
Til top
larsl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2021 kl. 21:46
Et halvt år på min remote indtil videre
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu