|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kietz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 18-November-2005 kl. 11:23 |
Hej, Jeg har problemer med at tilslutte min ps2 via min LG RH7500. Billedet hopper og toppen af billedet er i bunden af skærmen samt der er en sort bjælke hen over billedet. Ellers er farverne gode nok og lyden i orden. Har prøvet alle indgange og forskellige kabler. Hvis jeg sætter ps2'en direkte i mit fjernsyn virker det fint. Men da jeg bruger recorderen som tv tuner kører al lyd gennem recorderen og derfor skal ps2'en også køre igennem den. Håber virkelig nogen kan/vil hjælpe. Jeg har skrevet til pixmania og Lge og de har ikke kunne hjælpe. Mvh Kietz |
|
Jeg fatter ikke en ski'
|
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Hej Kietz. Du skrev da osse en gang før ? i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7581 Du sagde selv det var et brugbart svar sidste gang :-)
|
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
|
Kietz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Ja hej igen Anders, I mellemtiden har jeg fået det til at virke direkte på fjernsynet så der må vel være et eller andet i vejen med recorderen. Håber på det bare er et indstillingsproblem, som nogen kan forklare? |
|
Jeg fatter ikke en ski'
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |