|
LG service |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
gielsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2016 kl. 16:23 |
|
Hej
Jeg købte i januar et LG 55UF840V, nu er der begyndt at komme grønne pixeleringer i øverste venstre hjørne og med mellemrum er det som om der går et gardin ned over hele skærmen. Kontakter EL Giganten og de henviser mig til at ringe til LG service. Nå man så får dem i røret får man at vide at det er min udbyders signal der er problemet, jo men det andet tv jeg har fungerer da fint og hvis jeg slukker det og tænder med det samme er det jo væk. så får man så den med at hvis de sender en mand og tv'et ikke fejler noget ,kommer der en regning, ja og hvis jeg ringer til stofa og de kommer uden at deres fejler noget, får jeg også en regning. Det var han så kold over for, så sagde jeg så må det blive afleveret i EL Giganten, ja gør det ,ha en god dag og smider så røret på. Må sige at LG er ikke noget jeg skal i nærheden af mere. Redigeret af gielsgaard - 06-Juni-2016 kl. 18:57 |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Elgiganten står for reklamationen. Længer er den ikke!
Og er TV'et større, så må de sørge for at det bliver hentet eller rep. på stedet. Det er hvad købeloven siger, så hold fast i det over for Elgiganten!
|
||
![]() |
||
gielsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
|
Når du skriver større, kan man betegne et 55" for stort ? |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Ja |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
|
Nu skal jeg så "bare" ringe til elgigantens kunde service og bede den hente tv'et eller lave det på stedet ?
og der har jeg købeloven i ryggen ? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
![]() |
||
|
Ok, jeg læser det som de kan afhente varen, eller er jeg helt på glatis ? |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
![]() Evt. optag et videoklip Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 06-Juni-2016 kl. 18:33 |
||
![]() |
||
|
God idè Jørgen, det vil jeg huske. |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Dette er ikke gældende praksis jvf. forbrug.dk. Ved en garanti/reklamationssag må køber ikke påføres udgifter ved transport, og ved tv over 32" skal sælger sørge for afhentning eller rep. på stedet. |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
Jeg har oplevet det samme med et grønt gardin af pixels der kommer hen over billedet på mit LG UF772. Jeg slukket det bare og tændte det igen så var det væk. Tror det var mens jeg så netflix?
Nå men tak for ideen om at tage et billede fordi jeg har ikke set det siden men skal da huske at tage et billede næste gang så jeg kan få det byttet også. :-) |
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
![]() |
||
|
Sådan ser det ud, tænd og sluk og det er væk. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |