recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG service
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG service

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
gielsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: slagelse
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG service
    Sendt: 06-Juni-2016 kl. 16:23
Hej
Jeg købte i januar et LG 55UF840V, nu er der begyndt at komme grønne pixeleringer i øverste venstre hjørne og med mellemrum er det som om der går et gardin ned over hele skærmen.
Kontakter EL Giganten og de henviser mig til at ringe til LG service.
Nå man så får dem i røret får man at vide at det er min udbyders signal der er problemet, jo men det andet tv jeg har fungerer da fint og hvis jeg slukker det og tænder med det samme er det jo væk.
så får man så den med at hvis de sender en mand og tv'et ikke fejler noget ,kommer der en regning, ja og hvis jeg ringer til stofa og de kommer uden at deres fejler noget, får jeg også en regning.
Det var han så kold over for, så sagde jeg så må det blive afleveret i EL Giganten, ja gør det ,ha en god dag og smider så røret på.
Må sige at LG er ikke noget jeg skal i nærheden af mere.

Redigeret af gielsgaard - 06-Juni-2016 kl. 18:57
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 16:52
Elgiganten står for reklamationen. Længer er den ikke!

Og er TV'et større, så må de sørge for at det bliver hentet eller rep. på stedet.

Det er hvad købeloven siger, så hold fast i det over for Elgiganten!
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Og er TV'et større, så må de sørge for at det bliver hentet eller rep. på stedet.

Når du skriver større, kan man betegne et 55" for stort ?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af gielsgaard gielsgaard skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Når du skriver større, kan man betegne et 55" for stort ?

Ja
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 18:04
Nu skal jeg så "bare" ringe til elgigantens kunde service og bede den hente tv'et eller lave det på stedet ?
og der har jeg købeloven i ryggen ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 18:10
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

http://www.elgiganten.dk/cms/garanti-og-servicevilkar/garanti-og-servicevilkar/#

Klaus

Ok, jeg læser det som de kan afhente varen, eller er jeg helt på glatis ?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 18:32

Jeg købte i januar et LG 55UF840V, nu er der begyndt at komme grønne gixeleringer i øverste venstre hjørne og med mellemru er det som om der går et gardin ned over hele skærmen.
Det er altid en god ting at have dokumentation på fejl, så prøv om du kan tage et par billeder af fejlene, og vedlæg et print hvis muligt. Wink
Evt. optag et videoklip

Mvh. JørgenT

Redigeret af JørgenT - 06-Juni-2016 kl. 18:33
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Jeg købte i januar et LG 55UF840V, nu er der begyndt at komme grønne gixeleringer i øverste venstre hjørne og med mellemru er det som om der går et gardin ned over hele skærmen.
Det er altid en god ting at have dokumentation på fejl, så prøv om du kan tage et par billeder af fejlene, og vedlæg et print hvis muligt. Wink
Evt. optag et videoklip

Mvh. JørgenT

God idè Jørgen, det vil jeg huske.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

http://www.elgiganten.dk/cms/garanti-og-servicevilkar/garanti-og-servicevilkar/#

Klaus

Dette er ikke gældende praksis jvf. forbrug.dk. Ved en garanti/reklamationssag må køber ikke påføres udgifter ved transport, og ved tv over 32" skal sælger sørge for afhentning eller rep. på stedet.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2016 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Evt. optag et videoklip

Mvh. JørgenT

Jeg har oplevet det samme med et grønt gardin af pixels der kommer hen over billedet på mit LG UF772.
Jeg slukket det bare og tændte det igen så var det væk. Tror det var mens jeg så netflix?

Nå men tak for ideen om at tage et billede fordi jeg har ikke set det siden men skal da huske at tage et billede næste gang så jeg kan få det byttet også. :-)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 14:38

Sådan ser det ud, tænd og sluk og det er væk.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu