|
lg sj9 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
The Real Iceman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2018 kl. 18:41 |
Hejsa nogle der har en lg sj9 soundbar,og hvad er jeres erfaringer.
Jeg læste et sted noget med der kunne være noget forsinkelse til subwoofer eller har det ikke noget på sig. Mvh Mik
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er godt tilfreds. Selve “Surround-effekten” er svær at svært at høre, men sådan er det med de fleste Soundbar, selvom producenterne reklamerer med det.
Det er klart den billigste Soundbar med Dolby Atmos, og Atmos er hvor det bliver sjovt, og lyden kommer til sin ret. Jeg har ingen problemer med forsinkelse til subwoofer.
|
|
![]() |
|
The Real Iceman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok tak for svar.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |