|
LG SK9Y opsætning |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Åben dokumentet der hedder “Owners manual English” og kig på side 25. Der er kabel fra afspiller og til soundbar og soundbar til tv. Jeg går ud fra (LG skriver det faktisk ikke!) at soundbar så sender billedet videre til tv. Gør soundbaren ikke det, må jeg sige at den er utroligt dårligt konstrueret! Klaus
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis nu man kunne tilslutte en Apple TV direkte til soundbaren og stadig få billede til fladskærmen
Mange film i iTunes Store (leje/køb) har Dolby Atmos |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
JakkaB
Junior bruger Oprettet: 13-September-2008 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok det tager bare mit Plasma og soundbaren cirka 12 sekunder at finde signal til hinanden når man vælger HDMI IN, men det virker rent faktisk. Og til sidst lykkes det mig at få Dolby Atmos igennem - dog kun via windows egen afspiller. Et ret stort problem er dog at jeg rent faktisk ikke hører en skid fra oven :/ Har prøvet Dolbys egen demo discs/videoer. Vil prøve med diverse film snart. Et andet problem er at jeg er nødt til manuelt at trykke lyden over på optical, når jeg skifter til Viasat HDMI (er det noget et nyt TV med arc løser?). Nok engang tak for hjælpen.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Effekten fra Atmos er diskret
Du bliver skuffet, hvis du forventer det brager løs hele tiden Det meste af tiden er det små lyde, der skaber atmosfære = Atmos |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
JakkaB
Junior bruger Oprettet: 13-September-2008 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja fair nok, udfra diverse anmeldelser mm. var min forventning også stille og rolig. Havde bare regnet med at I f.eks. den Dolby Atmos video hvor det regner ned på en, at man der ville høre det tydeligt. Men ok skal først til for alvor at pille ved settings osv og baghøjtalerne kommer op i morgen. Også fair nok hvis diverse bokse/dedikeret blu-ray spiller gør det bedre end min PC - tænker der en grund til, de fleste folk ikke bare bruger deres PC, udover at ikke alle har PCen meget tæt på.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |