recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG SL9000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG SL9000

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Marqzen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2007
Status: Offline
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Marqzen Marqzen skrev:

Jeg har bemærket at SL9000 har en gråtonet kant i bunden... Er der nogen SL model der ikke har det?

Anyone?
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:55

Hej.

Så den i en EXPERT forleden.

På pris-skiltet stod der "SL9500"-men på selve tv stod der "SL90"...det undrede mig en del-hvad er forklaringen på dette?

Iøvrigt har jeg meget svært ved at se det "ramme-løse" i designet på den.

mvh

Lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
tommyhj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 16:51
Hele spørgsmålet er om man kan slå dynamic contrast fra. Det kan man jo ikke på Samsungs edge-LED TV, som af den grund alene fejler fælt. Og hvordan er sort-niveauet så hvis man slår dynamic contrast fra? Der mangler vist et ordentligt og grundigt review. Kan heller ikke læse noget om hvorvidt den er glossy eller matte, og hvor mange refleksioner der er i skærmen - noget som efter min mening er helt afgørende info om en skærm. Kan man rent faktisk se hvad den viser, eller glor du bare ind i ansigtet på dig selv...

Men man skal i hvert fald ikke købe den fordi den er tynd. Indgangsportende vender BAGUD - så der skal alligevel være plads til at alle kablerne bag ved kan stikke ud. Med andre ord kan den ikke hænges op på væggen, noget man eller skulle tro var hele meningen med at lave et super-tyndt TV.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu