|
LG SMART TV 2014 (fx ub850v) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2014 kl. 18:55 |
Det er virkelig svært at finde noget om LG s nye Smart TV platform, udover den kan Netflix o.l.
Er der nogen herinde som har noget erfaring, som kan fortælle mig om den kan afspille indhold fra egen NAS server? Som Billeder, Musik & Video |
|
![]() |
|
supermand71 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det får jeg om en uges tid.. ;) jeg mangler selv Info om det, men regner da stærkt med jeg kan afspille direkte fra min nas.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvad et TV kan afspille kommer an på om det er via Wi-Fi eller kablet, ligeledes hvilke filformater det er. Tager jeg f.eks udgang i Samsung, og bruger en USB HDD, så kører det stort set alt. Bruges der Wi-Fi så er det ikke alt der kan vises. Så kort, der vil måske være problemer alt efter hvad og hvordan. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Tak for svaret Radiomanden. Jeg håber du, Supermand71, vil give lidt feedback på hvordan du oplever tvét:)
|
|
![]() |
|
supermand71 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 41 |
Så har jeg fået testet lidt. Jeg har indtil nu kun oplevet at jeg kan afspille alle typer filer direkte fra min nas. Jeg bruger dog plex server på min ds214play da den ellers ikke altid kan decode lydformaterne (eller jeg har kun oplevet det en enkelt gang. Det virker perfekt! Jeg har både afspillet mkv 1080p 3D med DTS lyd som fyldte 28GB og mp4 videoer uden problemer. Jeg kører kablet netværk. Det er et superlækkert tv, og alt kører helt og aldeles flydende i menuerne. Jeg kunne dog godt tænke mig en decideret plex app?! Lige nu hvis jeg bare vælger min diskstation ligger alle videoer (serier og film) hulter til bulter, men vælger jeg plex serveren er det delt op.
|
|
![]() |
|
Fed info:) Tak for det supermand71:))
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |