recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG Smart Tv "tag on" klistermærke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG Smart Tv "tag on" klistermærke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brixxx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG Smart Tv "tag on" klistermærke
    Sendt: 12-Januar-2014 kl. 20:14
Ja har købt sådan et 55" og det virker sku fint...

Kan bare ikke lige finde ud af hvordan mine apple enheder snakker sammen med fjernsynet via den NFC teknologi som det har ? Kan godt finde en anden app, men vil gerne have den originale !

Nogen erfaringer ?
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 20:29
Apple understøtter da vist ikke NFC?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 20:30
NFC?
Apple produkter har ikke NFC.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 21:17
Android,,,og det virker fedt, som fjernbetjening, eller live trådløst detduserpåmobilvisesdirektepåtv :-)))

Til top
Brixxx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 22:02
Øv øv øv...
Til top
Brixxx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 22:51
Har lige et andet spørgsmål ang tv'et og det er når man gerne vil se en prøvevisning af 3D video, så gik det fint nok i starten men det bliver langsommere og langsommere til at starte det op, og idag gad det slet ikke hente filmen. den stod bare og loadede og kom ikke videre... Fjernsynet er 3 uger gammelt og tænker lidt på om det er nettet eller om det er noget i fjernsynet som fucker up...
Til top
Brixxx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 22:52
Skal lige siges det er 740 serien
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 16:22
'Tror' det er nettet eller den server man henter fra, for min gør det samme, men nogen gange er der ingen vente tid.. Men det kan vel ikke være anderledes hvis mange i verden henter samtidig på en sikkert mindre server..
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 16:26
Testede lige nu, 13 sek for klargøring til nettet og 3D,, 4-5sek til at hente data, med kun et lag, men jeg har også kun 20/20, det er jo ikke meget i vore dage.
Til top
Brixxx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 18:34
Jeg har 35/20 mener jeg så prøver lige senere og så tæller jeg lige minutter ;0( eller måske sekunder ;0)
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 19:30
Jamen der har da været et par dage hvor jeg opgav at hente de demo, så det er afgjort net speed eller serveren der stiller rammen ofr din vente tid...
Til top
Brixxx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 21:19
Okay rart at vide og tak for respons
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu