|
LG Smart Tv "tag on" klistermærke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brixxx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2014 kl. 20:14 |
Ja har købt sådan et 55" og det virker sku fint...
Kan bare ikke lige finde ud af hvordan mine apple enheder snakker sammen med fjernsynet via den NFC teknologi som det har ? Kan godt finde en anden app, men vil gerne have den originale ! Nogen erfaringer ? |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Apple understøtter da vist ikke NFC?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
NFC?
Apple produkter har ikke NFC. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Android,,,og det virker fedt, som fjernbetjening, eller live trådløst detduserpåmobilvisesdirektepåtv :-)))
|
|
![]() |
|
Brixxx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Øv øv øv...
|
|
![]() |
|
Har lige et andet spørgsmål ang tv'et og det er når man gerne vil se en prøvevisning af 3D video, så gik det fint nok i starten men det bliver langsommere og langsommere til at starte det op, og idag gad det slet ikke hente filmen. den stod bare og loadede og kom ikke videre... Fjernsynet er 3 uger gammelt og tænker lidt på om det er nettet eller om det er noget i fjernsynet som fucker up...
|
|
![]() |
|
Skal lige siges det er 740 serien
|
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
'Tror' det er nettet eller den server man henter fra, for min gør det samme, men nogen gange er der ingen vente tid.. Men det kan vel ikke være anderledes hvis mange i verden henter samtidig på en sikkert mindre server..
|
|
![]() |
|
Testede lige nu, 13 sek for klargøring til nettet og 3D,, 4-5sek til at hente data, med kun et lag, men jeg har også kun 20/20, det er jo ikke meget i vore dage.
|
|
![]() |
|
Jeg har 35/20 mener jeg så prøver lige senere og så tæller jeg lige minutter ;0( eller måske sekunder ;0)
|
|
![]() |
|
Jamen der har da været et par dage hvor jeg opgav at hente de demo, så det er afgjort net speed eller serveren der stiller rammen ofr din vente tid...
|
|
![]() |
|
Okay rart at vide og tak for respons
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |