|
LG SmartTV skifte audio og subs på mkv |
Besvar |
Forfatter | |
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Februar-2012 kl. 22:09 |
HAr lige købt mig et Lg 60PZ950 og installeret PLEX på min server.
TVét finder fint alle min film, men er det ikke muligt af se dem lidt mere organiseret end at alle film bare ligger sammen? En del af mine MKV filer er der flere lydspor og undertekster, hvordan vælges dette når der afspilles?
|
|
JKJe
Bruger Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gem dine film i flere forskellige mapper (gamle, nye, børnefilm osv.)
Vælg mapperne enkeltvis i plex med en passende beskrivelse. Se mere I plex media server vælg den undertekst der skal vælges som stadard under settings. Lydspor kan man ikke vælge imellem så fjern dem du ikke bruger. (ja lorte løsning ved det) DTS kan omkode igen via settings men tv kan ikke lave pass throught til din receiver
Redigeret af JKJe - 20-Februar-2012 kl. 16:19 |
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja ok fandt ud af det med mapperne det virker jo fint. Har sat om mht standard både undertekster og audio, men det virker ikke. mht lydspor er det rart at kunne vælge både dansk og engelsk på animations filmene.. så både små bør og voksne gider se dem. Så tror bare jeg beholder min wd tv. med mindre der kommer en løsning. Men selve interfacet kan jeg godt lide. bare surt det med audio og subs
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |