|
LG TV fryser/fleste funktioner virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2016 kl. 09:39 |
|
Mit lg 55ub820v har fået en periodisk fejl der er observeret den sidste uge.
Opstår når det var været tændet er par timer - enten fryser det så intet fungere (når der ses alm tv) eller også kommer der et "only data available" symbol når der ses Netflix eller ekstern kilde bruges. Ved "only data available" kan man se text-tv, program info, høre radio men alle andre funktioner fungerer ikke fx settings, smart tv, afspil optaget tv osv. Har optaget en video med symptomet til brug ved en evt. reklamation. Nogen der har oplevet noget tilsvarende eller bud på hvad det kan være? Tv'et er 1.5 år og købt i Bilka - er det bare at oprette en reklamation eller er dette ikke dækket af reklamationsretten? Vil helst slippe for at flytte TV'et da jeg ikke længere har emballagen....... |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er helt klart noget du skal gå videre med og oprette en RMA hos Bilka. TV i den størrelse skal forhandler sørge for transport og emballage.
|
||
![]() |
||
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tak for svar - så bliver det spændende at se hvordan Bilkas kundeservice fungerer og håber de er enige med dig
![]() |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Et det med kabel eller trådløs tilsluttet? Test evt. med sluk/tænd af router når problem opstår. EDIT: Er TV opdateret til nyeste software version? Mvh. JørgenT Redigeret af JørgenT - 21-August-2016 kl. 11:04 |
||
![]() |
||
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Glemte at skrivje at problemet løses altid ved at slukke og efterfølgende tænde igen. Alt er opdateret og jeg kører internet via kabel - ellers gode bud som jeg vil prøve næste gang for at udelukke alt. Hvis det er relateret til netværksproblemer burde TV'et generelle funktioner fx "Settings" så ikke fungere - hvilket de jo ikke gør når problemet observeres? |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |