|
LG TV service menu |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ggu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2012 kl. 02:29 |
Hej. Er der nogle der kan hjælpe mig med at komme ind i service menuen i et LG TV? Det er et 47sl9000.
Jeg har prøvet at holde menu knappen på fjernbetjeningen og TV'et inde samtidig. Det samme har jeg prøvet med "OK" knapperne. Jeg har også prøvet holde "menu" knappen på fjernbetjeningen inde, og det virker ikke. Det er hvad jeg lige har kunne google mig til. Hvad gør man? Jeg har ikke en programmerbar remote. MVH.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og måske også til LG HR550C modtagerboks. Jeg havde godt nok i et tidligere indlæg skrevet, at jeg IKKE skulle ind og pille, men det kunne da være interessant at se, om LG taler sandt, når nu de siger, at ingen af deres produkter understøtter HBB TV!
Man har jo et standpunkt..........
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |