recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG ULTRA HD TV 55UF695V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG ULTRA HD TV 55UF695V

 Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2015 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af nkjeph nkjeph skrev:

1000 Tak... så virker det også for mig ClapClapClapClap

ser Netflix 4K "meget" federe ud end HD ?
Til top
st3inn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-August-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st3inn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2015 kl. 14:59
Hi

Undskyld for the english, my danish is a bit rusty :)
2 questions for the guys that have this tv..
Have you tried using Plex with the TV? ( I'm interested to know how many types of video/audio encodings it could handle )
Can you customize the DNS settings? ( I use playmo.tv since Iceland doesn't have Netflix yet )
Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 00:10
Så er det på tilbud igen i Bilka. Denne gang til Kr. 5999,00.




Redigeret af cholm - 29-August-2015 kl. 00:13
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 21:26
Hvordan sidder stikkene bagpå?
Vender de nedad?

Kan jeg få en af jer til at tage et billede af stikkene på bagsiden?
Til top
BLACKBIRD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2007
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BLACKBIRD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 18:55
Er der nogle der har fået det kalibreret som måske vil dele nogle oplysninger, eller bare nogle af jeres egne erfaringer. Har også et andet spørgsmål når min søn ser netflix eller youtube på hans ipad er der en skærm som han trykker på så starter mit tv op på det som han ser, kan man slå det fra, og hvis så hvordan. og han skal stadig have adgang til netflix og youtube.

Redigeret af BLACKBIRD - 01-September-2015 kl. 19:11
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 08:01
yeps - bare sig - du må ikke trykke på den, far ser fodbold...
Til top
BLACKBIRD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2007
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BLACKBIRD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 16:54
Ja hvis bare det var så nemt
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

 

ser Netflix 4K "meget" federe ud end HD ?
Det ser da bedre ud, men ikke så meget federe. Absolut bedre en HD. Men mine Blu-Ray film gør det bedre. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2015 kl. 09:18
Jeg er ved at skulle bestille et beslag til ophængning af dette TV. Både mit strøm- antenne- og LAN-kabel kommer til at sidde bagved TV´et.

Er der nogen der kan svare på hvor tæt det kan komme til at sidde til væggen? Jeg har p.t. to Vogels-beslag i tankerne, og det ene giver 15 mm til væggen og det andet 25 mm.

Tak :-)
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2015 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af BLACKBIRD BLACKBIRD skrev:

Er der nogle der har fået det kalibreret som måske vil dele nogle oplysninger, eller bare nogle af jeres egne erfaringer. Har også et andet spørgsmål når min søn ser netflix eller youtube på hans ipad er der en skærm som han trykker på så starter mit tv op på det som han ser, kan man slå det fra, og hvis så hvordan. og han skal stadig have adgang til netflix og youtube.



Er med på en lytter her :-)
Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 14:28
Et sikkert dumt spørgsmål...

Sidder er en tynd beskyttelse foran skærmen, som skal tages af?

Jeg vil også meget gerne se andre indstillinger da jeg endnu ikke er imponeret af billedet. Det virker som om det er sløret, også i HD.
Til top
Silent Sniper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Juli-2015
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silent Sniper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 17:40
Godt spottet, ser faktisk ud til at der er en slags film man kan pille af. Synes ikke der står noget i manualen omkring dette, så tvivler på man skal pille det af. Mit sidder stadigvæk på.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 78910>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu