recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG390 - Samsung BD-P3600 - PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG390 - Samsung BD-P3600 - PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mcosta Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Emne: LG390 - Samsung BD-P3600 - PS3
    Sendt: 18-August-2009 kl. 20:45
Hej.

Jeg står og skal ud og købe en ny BR-afspiller til mit nye
TV. Efter længere tids søgning og læsning bla. her på
forummet skal valget stå mellem LG390 - Samsung BD-P3600 -
PS3. Jeg er hælder nok mest til LG390 da jeg gerne vil have
god kvalitet men mit spørgsmål til jer er... Vil en PS3
være et lige så godt/bedre køb ??
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2009 kl. 21:43

generelt uden skelen til modellen tror jeg du skal forvente at billedkvaliteten på PS3 vil være fuldt ud på højde med en blu ray afspiller.

Forskellen kan være på lydsiden, hvor der kan være en klart bedre lyd med en dedikeret blu ray afspiller hvor på bla hd lyd er der meget mere fylde og detaljer i lyden... der er lidt uklarhed om det kan svinge fra ps3 til ps3 så vær derfor obs på det hvis du enten nu eller senere vil have et rimeligt surround anlæg.

desuden er strømforbruget langt mindre på blu ray afspilleren i forhold til ps3 som jo er lidt af en strømsluger.

MEN du får jo også mange andre glæder med ps3eren både som konsol men også som fremviser af dine digitale familiefotos lydafspiller osv.... og oftest er en ps3 jo billigere (eller på niveau) med blu ray afspillere.
Desuden er load-tiden af film på PS3 misundelsesværdig for enhver anden blu ray afspiller som jo kan tage en krig om at loade

Så er du lidt ligeglad med lyd og strømforbrug så ville jeg da gå efter PS3.. ellers ville jeg vælge blu ray afspilleren... eller gør som jeg.. hav en af hver

Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu